Wiecie już jakie postacie są według nas najlepsze na każdej z linii w tej aktualizacji. Czas przyjrzeć się, jakie przedmioty najlepiej spisują się na tych najsilniejszych. Sprawdźcie sami!
Top




W między czasie będziemy chcieli zakupić buty, które są dość sytuacyjnym wyborem możemy zdecydować się na jedne z tych 4 rodzajów – Tabi Ninja,
Obuwiem Merkurego,
Ioniańskimi Butami Jasności Umysłu lub
Butami Prędkości.
Następnie kluczowe będzie dokończenie Krwiożerczej Hydry, która zapewni nam kradzież życia, która jest jedną z ważniejszych statystyk na Fiorze. W tym momencie mamy kilka przedmiotów, których zakup mocno zależy od sytuacji.
Taniec Śmierci dobrze spisuje się w wypadkach, gdy przeciwna drużyna ma możliwość zburstowania nas, a także w przypadku częstych pojedynków.
Paszcza Malmortiusa będzie świetnym wyborem, jeśli w przeciwnej drużynie znajduje się dużo postaci zadających magiczne obrażenia.
Krwiopijec jest dobrym wyborem jeżeli mamy dość sporą ilość gotówki, a
Anioł Stróż dobrze sprawdza się, gdy koniecznie potrzebujemy przeżyć w walkach drużynowych. W przypadku gdybyśmy potrzebowali nieco więcej defensywy
Pancerz Umrzyka lub
Oblicze Ducha są solidnymi wyborami.









W między czasie będziemy chcieli zakupić buty, które są dość sytuacyjnym wyborem możemy zdecydować się na jedne z tych 3 rodzajów – Tabi Ninja,
Obuwiem Merkurego lub
Butami Prędkości.
W tym momencie kluczowym będzie ukończenie Tytanicznej Hydry, która zapewni nam nieco tankowatości, a także obrażenia skalowane od naszego zdrowia. Kolejnym wyborem będzie
Kamienna Płyta Gargulca, która pozwoli nam przeżyć w środku walki po tym jak zainicjujemy.
Po tym jak złożymy już, te 4 przedmioty, mamy do wyboru kilka przedmiotów w zależności od kompozycji obu drużyn, a także sytuacji. Może to być: Przysięga Rycerska, jeżeli potrzebujemy chronić naszego carry, a nikt inny nie kupił jeszcze tego przedmiotu,
Naszyjnik Żelaznych Solari, jeżeli przeciwna drużyna posiada sporo obrażeń AOE.
Kolczasta Kolczuga, jeżeli w przeciwnej drużynie jest kilka autoatakujących postaci,
Oblicze Ducha jeżeli przeciwna drużyna ma sporo magicznych obrażeń lub
Hełm Adaptacyjny jeżeli wśród drużyny przeciwnej są takie postaci jak Cassiopeia, Ryze czy Corki.






Jungle



Buty są całkowicie sytuacyjne. Jednak należy rozpatrywać pomiędzy Tabi Ninja oraz
Obuwiem Merkurego. Wszystko zależy od tego, jaki rodzaj obrażeń otrzymujesz.
Jeśli chodzi o kolejne przedmioty, warto zainteresować się Przysięgą Rycerską, bądź
Kamienną Płytą Gargulca. Ten pierwszy pozwala na zredukowanie części obrażeń zadanych twojemu sojusznikowi, dlatego warto grać ten przedmiot, gdy w drużynie posiadasz na przykład postacie typu Hypercarry. Kamienna Płyta Gargulca zapewnia tymczasowo dodatkowe zdrowie kosztem własnych obrażeń.








Kolejno budujemy Plemienną Zbroję oraz
Kamienną płytę Gargulca. Przedmioty te zapewniają nam ogromną ilość zdrowia, dzięki czemu przy pełnym buildzie możemy osiągnąć nawet 14k HP ! Kolejno warto zaopatrzyć się w Słuszną Chwałę. Otrzymamy również nieco many oraz wspaniały aktyw, dzięki któremu możemy doganiać przeciwnych carry, aby ich potem zjeść.
Buty – kwestia sytuacyjna. Wybieramy pomiędzy Tabi Ninja, a
Obuwiem Merkurego.









Następnie kupujemy Mroczne Ostrze Draktharru. Poza obrażeniami i przebiciem pancerza przedmiot daje pasyw zapewniający dodatkowe obrażenia z autoataku, ilekroć wyjdziemy z ukrycia (synergia z
R). Warto również zakupić
Widmowe Ostrze Youumu. Obrażenia od ataku, przebicie pancerza oraz aktyw, dzięki któremu szybciej się poruszamy. Świetna sprawa dla zabójcy.
Buty sytuacyjne. Wybieramy pomiędzy Tabi Ninja,
Obuwiem Merkurego, a także
Butami Mobilności. Te ostatnie zapewniają dodatkową prędkość ruchu, gdy z niczym nie walczymy.






Mid





Po pierwszym powrocie do bazy winniśmy mieć Ząbkowany Sztylet, bądź jeśli nie wygrywamy linii i gramy na postać AP,
Pochłaniacz Uroków. Pierwszym dużym zakupem będzie
Mroczne Ostrze Draktharru. Następnie budujemy
Widmowe Ostrze Youmuu.
Nasz następny wybór zależy od tego ilu tanków ma zespół przeciwny. Jeśli nie musimy się przejmować ilością pancerza jaki zostanie na nas zbudowany wybieramy Czarny Tasak, w przeciwnym wypadku budujemy jeden z dostępnych ulepszeń
Ostatniego Szeptu. Finalnie powinniśmy mieć oba te przedmioty.
Nasz build kończymy Aniołem Stróżem. W międzyczasie kupujemy
Merkurki – w przypadku dużej ilości cc po stronie przeciwnej.
Tabi, jeśli dysponują dużą ilością obrażeń fizycznych lub
Buty Mobilności w każdym innym przypadku.










Buty do wyboru: Ionianki,
Tabi, bądź
Merkurki.
Pierwszym zakupem jest Różdżka Wieków. Po nim powinniśmy zakupić
Zmorę Licza, a następnie
Klepsydrę Zhonyi. Wykańczamy
Rabadonem i
Kosturem Pustki w dowolnej kolejności zależnej od naszych potrzeb.






ADC




W międzyczasie warto zakupić buty. Standardowym wyborem jest Nagolenniki Berserkera, lecz w wyjątkowych sytuacjach możemy zdecydować się także na
Ninja Tabi, czy
Obuwie Merkurego.
Następnym dość ważnym zakupem jest Ostrze Nieskończoności, które zapewni nam ogromną ilość obrażeń. Kolejnym ważnym przedmiotem jest
Kosa Statikka, która zapewni nam większą dawkę prędkość ataku, a także pomaga w czyszczeniu fal minionów.
Ostatnimi dwoma przedmiotami, których kolejność zależy od sytuacji są Rtęciowy Bułat oraz któreś z ulepszeń
Ostatniego Szeptu.










Kolejnym ważnym zakupem będzie dokończenie Ostrza Nieskończoności, po którym to nasze uderzenia krytyczne będą już naprawdę potężne. Niedługo później chcielibyśmy zaopatrzyć się w
Ognistą Armatę, która stanowi wyśmienite połączenie wraz z Kosą Statikka, a także wzmacnia ładowanie naszej umiejętności kluczowej.
Dwoma ostatnimi przedmiotami, których kolejność jest zależna od sytuacji są Rtęciowy Bułat oraz któreś z ulepszeń
Ostatniego Szeptu.






Support




Następnym zakupem jest Odkupienie, które zapewni ogromne leczenie w walkach, a także wzmocni nasze tarcze. Następnymi dwoma przedmiotami, na które chcemy się zdecydować będą
Tygiel Mikaela oraz
Naszyjnik Żelaznych Solari, których kolejność zależy od tego, czy przeciwnicy posiadają dużą ilość AOE obrażeń, czy nie.
Odnośnie butów, na Jannie mamy opcję całkowitego ominięcia zakupu obuwia, ze względu na ilość prędkości ruchu, którą otrzymujemy z naszych umiejętności. Jeżeli jednak chcemy się na takowe zdecydować wartymi rozważenia zakupami są: Tabi Ninja,
Obuwie Merkurego,
Buty Mobilności lub
Buty Prędkości. Jeżeli jednak nie chcemy kupować obuwia, możemy zdecydować się na np.
Przysięgę Rycerską, czy
Konwergencję Zeke.











Wśród obuwia, które należy rozważyć są: Tabi Ninja,
Obuwie Merkurego,
Buty Mobilności lub
Buty Prędkości.
Następnymi przedmiotami, w które będziemy chcieli się zaopatrzyć są Przysięga Rycerska oraz
Naszyjnik Żelaznych Solari, których kolejność zależy od tego, czy przeciwnicy posiadają dużą ilość AOE obrażeń.
Wśród opcji na ostatni przedmiot są takie jak: Odkupienie,
Konwergencja Zeke, czy
Słuszna Chwała.





