Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Błędy najnowszego patcha

Wraz z nowymi patchami na serwery wchodzą także nowe błędy. Dodatkowo (co jest dość dziwne) bardzo często po jednej z aktualizacji ujawniają się także starsze błędy. Postanowiliśmy zebrać błędy patcha 4.17 i przedstawić je w formie zbiorczego wpisu.

Pierwszy z błędów jest stosunkowo prosty – z nieznanych przyczyn do nazwy championa Kog’Maw zostały dodane gwiazdki i obecnie pełna nazwa tego championa to “**Kog’Maw” w związku z czym champion wyświetlany jest jako pierwszy w kolejności:

Co więcej jego nazwa jest bardzo częsta błędna podczas ekranu ładowania postaci:

Największy chyba problem obecnego patcha stanowi updater – wielu graczy narzeka na brak możliwości włączenia LoLa – część z nich nie jest w stanie włączyć updatera, część osób doświadcza problemów podczas patchowania (patcher albo wchodzi w nieskończoną pętlę skanowania, albo jest przerywany przez programy antywirusowe).

redtrinket2 Kolejny z błędów dotyczy czerwonego trinketa (obecnie nie mamy możliwości potwierdzenia tego błędu) – zgodnie z raportem jednego z użytkowników po awansowaniu na 9 poziom zgodnie z oczekiwaniami zwiększa się zasięg działania czerwonego trinketa. Jednakże zasięg ten wraca do poprzedniej wartości w momencie naszej śmierci (i jest ponownie zwiększany jeśli tylko zdobędziemy wyższy poziom).

talon Świeżo zmieniany Talon zaliczył przypadkowego “nerfa” – wraz z wejściem nowego patcha jego pasyw nie działa na istoty, które mają nałożony efekt CC dzięki jego talone E.

Drobny błąd dotknął także masterkę Bandit – ikona pokazująca ilość złota zdobytego dzięki masterce jest teraz resetowana podczas awansu na każdy poziom.

quinn Cała grupa błędów dotknęła Quinn – większość z nich dotyczy nakładania pasywa oraz problemów z jego uruchamianiem. Do momentu naprawienia błędów odradzamy granie Quinn (są wśród nas osoby grające Quinn?) – w tym patchu zachowanie się jej pasywa jest co najmniej dziwne i frustrujące.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.