Błąd, który wielokrotnie nawiedzał już League of Legends teraz ujawnił się u Sivir. Dzięki specyficznemu sposobowi zaprogramowania umiejętności odbijających się (jak chociażby
W Sivir czy
E Fiddlesticksa) możliwe jest uzyskanie nieskończonych obrażeń skutkujących natychmiastowym zabiciem. Błąd ten ujawnia się gdy dwie postacie, które są legalnymi celami umiejętności, staną w dokładnie tym samym miejscu (czy to za pomocą różnych umiejętności doskoku czy zwykłego przemieszczenia się połączonego z przenikaniem jednostek). Prawdopodobnie mechanizm gry liczący liczbę przeskoków nie uwzględnia przeskoków pomiędzy celami znajdującymi się na tej samej lokacji (a bardziej programistycznie – przeskok jest uznawany dopiero w momencie zmiany współrzędnych X,Y pocisku). Jak to wygląda? Sprawdźcie sami na poniższym materiale filmowym:

Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win
