Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Ascension – czy nowy tryb będzie wielką rzeźnią?

Event związany z Shurimą zbliża się coraz bardziej. W związku z tym jeden z pracowników Riotu – L4tency upublicznił nieco informacji związanych z nowym trybem. Dzięki nim możemy poznać ogólny zarys rozgrywki w Ascension.

  • Ascension to tryb 5v5 oparty na nieustannych starciach na Crystal Scar.
  • Piasek ograniczył poruszanie się na mapie jedynie do jej środka. By dostać się na na spawn żywym, trzeba użyć nowego trinketa o nazwie “Golden Transcendence”.
  • Gra polega na zdobywaniu punktów, pierwsza drużyna, która zdobędzie ich 200 wygrywa.
  • Punkty można zdobywać poprzez zabijanie wrogich graczy (1 punkt), zdobywanie reliktów Shurimy (3 punkty) lub zabicie “Wniebowstąpionego” (5 punktów)
  • Na  środku mapy znajduje się pierwszy “Wniebowstąpiony” – Xerath. Zabicie go zapewnia ten status dla osoby, która zadała mu ostateczny cios. Gracz, który zdobędzie ten status może liczyć na solidne wzmocnienie oraz na to, że punkty, które zdobędzie zabijając rywali będą liczone podwójnie. Jednak nie ma nic za darmo, wszystkie efekty leczące, które mają wpływ na “Wniebowstąpionego” zostaną drastycznie obniżone!
  • Pomimo obecności Xeratha w grze automatycznie, będzie można go normalnie wybrać w champion select.

 

Źródło: http://boards.pbe.leagueoflegends.com/en/c/champions-gameplay-feedback/mE0AKGAQ-ascension-game-mode-coming-soon-to-pbe

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.