Na serwerach live od niedawna znajdują się zadania w przedmiotach startowych wspierających, których wykonanie gwarantuje nam stałe wzmocnienie. Jest to jedna z lepszych zmian, która urozmaiciła rozgrywkę wspierających. Większości postaci sytuacja wyjdzie na lepsze, lecz znajdziemy też nieliczne postacie, które straciły na zmianach w przedmiotach.
Zmiany
Starożytna Moneta – Ten przedmiot zmienił się najbardziej z trio startowych przedmiotów. Teraz pobliskie miniony, których nie zabijemy, mają szansę na upuszczenie monety dającej nam złoto lub manę. Zadanie polega na zebraniu 650 złota za pomocą naszego przedmiotu (wliczając pasywny przychód). Po pomyślnym uzbieraniu kwoty
należy pamiętać, aby nasz ekwipunek miał przynajmniej jedno wolne miejsce. Jest to ważne, ponieważ wykonanie zadania gwarantuje nam miksturę, która daje dodatkowy punkt umiejętności. Brak miejsca w ekwipunku oznacza stratę eliksiru. Użycie punktu umiejętności oznacza, że w pełni rozwinięte umiejętności osiągniemy na 17 poziomie.
Ostrze Złodziejki Czarów – Ten przedmiot niewiele się zmienia. Za uderzanie konstrukcji oraz bohaterów otrzymujemy złoto. Po zebraniu 650 złota (wliczając pasywny przychód) zyskujemy wzmocnienie pasywu przedmiotu. Za każdym razem, gdy zdejmiemy ładunek czy to przez uderzenie przeciwnika, czy też jego konstrukcji, zyskamy krótkotrwały bonus do prędkości poruszania się.
Reliktowa Tarcza – Kolejny przedmiot, który mało co się zmienia. Jako postać walcząca z bliska możemy dobić miniony na niskim poziomie zdrowia. Po uzyskaniu 650 złota (wliczając pasywny przychód) otrzymamy tarczę, która ładuje się pasywnie. Używając ładunków

Reliktowej Tarczy napełniamy osłonę szybciej. Pasywna tarcza to niezbywalny buff, który będzie ładować się od nowa, jeśli go stracimy.
Należy pamiętać, że nagrodę za zadanie zyskujemy dopiero wtedy, gdy po jego wykonaniu znajdziemy się poza walką.
Postacie, które straciły na zmianach
Janna – 
wspierająca straciła głównie przez brak alternatywnego wyboru przedmiotu startowego. Wcześniej mieliśmy wybór pomiędzy

Starożytną Monetą, a

Ostrzem Złodziejki Czarów. Niektórzy w Ostrzu Złodziejki Czarów widzieli jedyny słuszny start na

Jannie ze względu na dawkę mocy umiejętności, która płynęła z dalszego rozwoju tego przedmiotu.
Soraka – Dawna

moneta odpowiadała

Gwiezdnemu Dziecku bardziej niż obecna wersja. Wcześniej Soraka mogła stać daleko od pola walki, w pełni wykorzystując potencjał przedmiotu. Aktualnie sytuacja się zmieniła, ponieważ monety upuszczane przez

Starożytną Monetę wymagają podejścia bliżej w celu ich podniesienia. Wystawia nas to na zebranie obrażeń od przeciwnika.
Postacie, które zyskały na zmianach
Karma – Prędkość ruchu, którą oferuje

Ostrze Złodziejki Czarów jest na wagę złota dla

Oświeconej. Nie tylko łatwiejsza ucieczka po trafieniu z

Q sprawia, że Karma zyskała na zmianie przedmiotów. Gdy złapiemy przeciwnika za pomocą naszego

W, prędkość ruchu pozwoli nam na uniemożliwienie przeciwnikowi zerwania się z naszej umiejętności.
Zyra – Podobnie jak w powyższym przykładzie, prędkość ruchu jest interesująca dla

Wiedźmy Cierni. Zasięg naszych umiejętności czasem zmusi nas do podejścia bliżej. Wykorzystanie wszystkich zdolności nie zostawia nam żadnego sposobu do ucieczki. Wynagradza nam to prędkość ruchu z

Ostrza Złodziejki Czarów.
Leona – Jako bohater, który często znajduje się w centrum walki, każda forma osłony jest dla nas ważna. Tarcza, którą otrzymujemy z

Reliktowej Tarczy pozwoli nam na zebranie większej ilości obrażeń. Nawet po złożeniu popularnego

Oka Ekwinokcjum nie tracimy naszej tarczy, co sprawia, że częściej możemy zrezygnować z

Zbocza Góry.
Możliwości
Nie raz mogliśmy zobaczyć mid lanera, który kupował
Ostrze Złodziejki Czarów na start, czy też tanka na topie z
Odkupieniem. Nowe przedmioty mogą również znaleźć swoje miejsce w ekwipunkach top lanera bądź mid lanera. Zmieniona
Starożytna Moneta oferuje wcześniejsze wymaxowanie umiejętności, co być może okaże się być kluczowym wyborem dla postaci polegających na szybkim osiągnięciu pełni obrażeń z danej zdolności. Przykładowo
Karthus mógłby skorzystać z dodatkowych obrażeń po wczesnym ulepszeniu
E.
Czy bonus do prędkości ruchu, który oferuje
Ostrze Złodziejki Czarów pozwoli ponownie zobaczyć ten przedmiot w ekwipunkach mid lanerów? Wiele postaci takich jak
Taliyah czy
Cassiopeia chętnie przygarnie dodatkową prędkość ruchu.
A wy co myślicie o zmianach w startowych przedmiotach wspierających? Zmiany udane czy zbędne? Przedmioty znajdą swoich wielbicieli na innych liniach czy też nie? Napiszcie w komentarzach!
zvrTwoja reakcja na nasz wpis: