Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Aktualizacja w sprawie europejskich serwerów: Listopad 2013

Problemy z serwerami Riotu ciągną się już od dłuższego czasu, a liczba skarg na działanie serwerów europejskich rośnie z każdą chwilą. Pomimo wzmożonych wysiłków do tej pory sytuacja nie została ustabilizowana, jednakże twórcy League of Legends podjęli już odpowiednie kroki mające na celu przywrócenie stabilności. Zapoznajcie się z poniższym oświadczeniem, aby zobaczyć co do powiedzenia ma Riot w kwestii działania Euw i Eune:

Przywoływacze,

Teraz kiedy sezon 3 się skończył, a wszystkie nagrody zostały już rozdane (mam nadzieję, że osiągnęliście swoje cele!), chciałem przybliżyć Wam kilka spraw, które rozważaliśmy przez  ostatnie miesiące.

Stabilność Usług – Nasz zespół rozwiązał problemy z chatem i niestabilnością platformy poprzez ulepszenie kluczowych elementów infrastruktury sieciowej. Ostatnio niektórzy z Was doświadczyli nieprzyjemności związanych z naszym operatorem. W celu naprawy, zespół przeprowadził szereg zmian w utrzymaniu przepustowości – najnowsza poprawka została wprowadzona ostatniej nocy. TMX stara się na bieżąco informować Was o tym zdarzeniu.

Wdrożenie Patcha – 3.13 poszło stosunkowo dobrze, oprócz chwilowych problemów ze sklepem, związanych z Harrowing. Na szczęście problemy te zostały szybko wyeliminowane dzięki małej poprawce.

Nadchodząca Konserwacja – Konserwacja którą przygotowujemy jest bardzo duża, najprawdopodobniej będzie największą w tym roku. To kolejny ważny krok w kierunku poprawy przepustowości na EUW. Przygotowujemy się do niej bardzo ostrożnie, planujemy wypuścić ją na początku grudnia. Naszym celem jest zapewnienie komfortu płynnego grania w okresie Bożego Narodzenia.

Modernizacja Centrum Danych w Amsterdamie – Jest to ogromny projekt i kiedy go ukończymy, będzie to największe i najbardziej rozbudowane centrum danych Riotu. W tym momencie, na miejscu, zespół przygotowujący sprzęt i okablowanie robi naprawdę niesamowity postęp. Dążymy do tego, aby wszystko było gotowe w pierwszym kwartale 2014 roku. Skala tego projektu jest naprawdę ogromna, więc bardzo ambitnie do niego podchodzimy. Dla przykładu: Niektóre rzeczy są robione specjalnie na zamówienie Riotu, więc wyprodukowanie i zainstalowanie ich będzie potrzebowało więcej czasu i uwagi. Negocjacje z dostawcami trwają, i jak do tej pory wyglądają świetnie.

Osobiście ekscytuje mnie postęp dotyczący problemów technicznych który wiele znaczy dla przyszłości platform Europy. W związku z tym, oraz z powodu ostatniej zapowiedzi, że Europa będzie gospodarzem następnego sezonu All Stars, wygląda na to, że rok 2014 będzie ekscytujący dla Europy

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.