Choć minęło niewiele czasu, to już wiemy, że niektóre spośród naszych aktualizacji magów nie są do końca wyważone. Dlatego wprowadzamy kilka poprawek, tak aby mogli jakoś dotrwać do patcha 6.10, w którym możemy ewentualnie dokonać dalszych zmian – o ile zajdzie taka potrzeba.
Aktualizacja Cassiopei trochę za bardzo osłabiła Podwójny Kieł. Zamiast wzmacniać same obrażenia umiejętności, dajemy jej ponownie nieco większą dostępność.
E – Podwójny Kieł
CZAS ODNOWIENIA0,9 sek.⇒0,75 sek.
KOSZT60/65/70/75/80 pkt. many⇒40/50/60/70/80 pkt. many
ZASIĘG RZUCENIA550 jedn. (od krawędzi pola trafienia Cassiopei do krawędzi pola trafienia przeciwnika)⇒700 jedn. (od środka pola trafienia Cassiopei do środka pola trafienia przeciwnika). Ogólnie spowoduje to niewielkie zwiększenie zasięgu przeciwko małym celom i niewielkie zmniejszenie zasięgu w przypadku dużych celów.
Vladimir ma trudności z przenoszeniem swej siły w początkowej fazie gry na jej dalsze etapy. Okazujemy trochę miłości jego Q oraz E, tak aby mógł lepiej skalować się po zakończeniu gry w alei i rozpoczęciu walk drużynowych.
Q – Transfuzja
PREMIA DO LECZENIA KRWIOŻERCZEGO PĘDU2,5% brakującego zdrowia za każde 100 pkt. mocy umiejętności⇒4% brakującego zdrowia za każde 100 pkt. mocy umiejętności
E – Przypływ Krwi
OBRAŻENIAod 30/40/50/60/70 pkt. do 60/80/100/120/140 pkt.⇒od 30/45/60/75/90 pkt. do 60/90/120/150/180 pkt.
Utraconą niezawodność Wyniszczenia rekompensujemy Swainowi, zwiększając korzyści płynące z dobrych zagrań z wykorzystaniem tej umiejętności. Niemniej ważne: jego superumiejętność nie zatrzymuje go już w połowie używania kombinacji czarów.
Q – Wyniszczenie
OBRAŻENIA25/40/55/70/85 pkt. na sekundę⇒30/50/70/90/110 pkt. na sekundę
R – Krwiożercze Stado
NAPRAWIONY BŁĄDNaprawiono błąd, w wyniku którego Krwiożercze Stado posiadało czas użycia, podczas gdy powinno działać natychmiastowo
NAPRAWIONY BŁĄDPrzywołanie ducha Smoka nie powoduje już występowania błędu z czasem odrodzenia na minimapie (błąd nie obejmował czasu odrodzenia na tablicy wyników)
NAPRAWIONY BŁĄDNaprawiono błąd, w wyniku którego umiejętności mające pojedynczy cel oraz umiejętności obszarowe nakładały efekt spalenia trwający jedynie 1 sekundę, zamiast prawidłowych odpowiednio 4 i 2 sekund
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.
Używamy plików cookie, aby poprawić jakość korzystania z witryny. Ok