Ekko_Splash_WP
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

W drodze do przedsezonu: powtórki w becie LCU

Kiedyś powiedzieliśmy, że nie wprowadzimy powtórek…

Ostatnim razem mówiliśmy o powtórkach około roku temu, w naszym pierwszym Riot Pls. Wówczas istniało kilka czynników, które spowodowały, że powtórki wypadły z naszej listy priorytetów. Od tamtego czasu włożyliśmy mnóstwo pracy w rozwój globalnej infrastruktury League (na przykład tworząc Riot Direct), co zaczęło procentować i pozwoliło nam powrócić do tematu powtórek. W tym momencie zdaliśmy sobie sprawę, że nadszedł wreszcie czas, aby zająć się tą funkcją.

Mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy do przygotowania powtórek, za wyjątkiem funkcji umożliwiającej oglądanie powtórek gier rozegranych na starszych patchach. Zadaliśmy sobie zatem pytanie: czy obsługa starszych patchów jest tak ważna, że nie możemy wprowadzić powtórek bez niej? Wiedzieliśmy, że gracze chcą ponownie przeżywać wybrane chwile meczu, niezależnie od tego, ile czasu upłynęło, i zdaliśmy sobie sprawę, że możemy znaleźć inne rozwiązania tego problemu niż obsługa starszych patchów.

I tak docieramy do chwili obecnej. Jesteśmy gotowi ogłosić, że powtórki wkrótce wejdą do bety aktualizacji klienta League of Legends.



Oto jak to działa:

  • pobieracie powtórkę z ekranu podsumowania rozgrywki lub historii gier;
  • oglądacie powtórki z obecnego patcha, używając naszego nowego trybu powtórek, który działa podobnie do znanego wam trybu obserwatora;
  • wyszukujcie ciekawe momenty za pomocą interaktywnej osi czasu, na której zaznaczone są najważniejsze wydarzenia, takie jak zabójstwa, zniszczone wieże i inhibitory oraz zabójstwa smoka i barona;
  • nagrywacie klipy wideo akcji ze swoich gier („najlepsze zagrywki”), używając wbudowanej funkcji nagrywania;
  • najlepsze zagrywki będą przechowywane na dyskach twardych waszych komputerów (C:\MyDocuments\LeagueofLegends\Highlights) jako pliki wideo w formacie .webm; które można oglądać, otwierając je w dowolnej przeglądarce obsługującej HTML5 oraz publikować je w serwisach społecznościowych razem ze śmiesznymi gifami z kotami.

Mając to wszystko do dyspozycji, będziecie mogli szybko nagrywać, zapisywać i publikować filmiki z ulubionymi momentami rozgrywki, gdziekolwiek zechcecie.

To pierwsza iteracja tej funkcji i jesteśmy podekscytowani, mogąc ją dalej rozwijać. Wypatrujcie w nadchodzących miesiącach dalszych szczegółów!

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.