Guess-that-Pokemon-03
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Vancs, Wędrowny metalurg

Hej wszystkim, uznałem że zaprezentuję wam dzisiaj moją postać. Mam nadzieję, że wyrazicie swoją opinię pozytywną, jak i negatywną. Bez względnego przedłużania zapraszam do czytania.


 

 

Vancs, Wędrowny Metalurg

 

  • Zdrowie: 555 (+85)
  • Mana: 300 (50)
  • Obrażenia: 50 (+3,5)
  • Prędkość ataku: 0,60 (+3,4%)
  • Prędkość ruchu: 325
  • Regeneracja zdrowia: 1,5 (+0,15)
  • Regeneracja many: 1,5 (+0,2)
  • Pancerz: 22 (+2,7)
  • Odporność na magię: 30 (+0)
  • Zasięg: 525
  • Marksman

Vancs uwielbiał pracę swego ojca metalurga. Ciężkie metale fascynowały go wytrzymałością i srebrnym połyskiem. Nic więc dziwnego, że wszedł buty ojca i przejął majątek, kiedy właściciel nie mógł już pracować. Niestety po paru latach, podczas pracy ze starym kotłem pamiętającym czasy pradziadków, naczynie z płynnym żelazem runęło na młodego metalurga z powodu przerdzewienia, przygniatając go i silnie spalając. Siwy już ojciec usłyszał hałas i pobiegł na ratunek. Po odciągnięciu balastu ciało Vancsa było już mocno wypalone, więc na prośbę poszkodowany otrzymał metalowe zamienniki wzmacniające sprawność fizyczną i wytrzymałość, lecz powodując również odrzucenie przez społeczeństwo. Vancs wyruszył więc z Piltover w poszukiwaniu swojego miejsca w świecie Runeterry.


Vancs jest dobrze zbudowany, ma metalową protezę ręki (która trzyma zmodyfikowanego shotguna (modyfikacje polegają na dodaniu paru metalowych części, w końcu zawsze go fascynowały :D), żelazny kikut oraz jest pokryty stalą wzdłuż uszkodzeń (tzn. od lewej ręki do lewej nogi i znacznej części brzucha). Vancs posiada kapelusz, ciemne spodnie, czarne żeliwne buty i skórzaną kurtkę z wszytymi stalowymi płytkami.


Skille:

 

Pasyw: Penetrujące pociski

Vancs co 10/8/6 atak zadaje 110% obrażeń i osłabia pancerz przeciwnika o 10/12/14/16% na 1.5/2/2.5 sekundy.

Liczba ataków i czas trwania zmieniają się na poziomach 1/6/12. Osłabienie pancerza zmienia się na poziomach 1/5/10/15.

 

Q: Twardy proch

CD: 9/8/7/6/5 sekund, 65/70/75/80/85 many, zasięg: 650, umiejętność mierzona w kształcie stożka.

Vancs wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika proch zadając 110/140/170/190/220 (+70% dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń fizycznych w kształcie stożka i oślepia trafionych przeciwników na 0.5/0.75/1/1.25/1.5 sekundy.

Animacja: Vancs odchyla się i jedną ręką wystrzeliwuje proch. Q jest podobne graficznie do ultimate’a Gravesa po trafieniu przeciwnika (przykład podany w celu wizualizacji) Działa natychmiastowo (coś jak W Cho’gatha (przykład w celu wizualizacji).


 



W: Łyk z żelaza

CD: 20/18/16/14/12 sekund, 40/45/50/55/60 many, umiejętność rzucana na siebie.

Vancs wypija mocny trunek zmniejszając otrzymywane obrażenia o 10% na 3/3.5/4/4.5/5 sekund i sprawiając, że ataki podstawowe w ciągu 3/3.5/4/4.5/5 sekund zadadzą dodatkowe obrażenia fizyczne wynoszące 6/7/8/9/10% aktualnego hp przeciwnika (każdy następny atak przeciwko temu samemu celowi jest słabszy o 5%) i nałożą na cel truciznę zadającą 10/20/30/40/50 (30% MU) obrażeń magicznych w przeciągu 5 sekund. Trucizna kumuluję się do 5.

Animacja: Vancs wyciąga małą metalową flaszkę i wypija zawartość jednym haustem. Trwa to 1 sekundę.


 

 

E: Kuta stal

CD: 17/15.5/14/12.5/11 sekund, 80/85/90/95/100 many, zasięg:500, umiejętność celowana.

Pasywnie: Vancs dostaje dodatkowo 5/9/13/17/21 pancerza. Zwiększa się o 1 (do maksymalnie 5) za każdą sekundę zależnie od tego, jak długo uczestniczy w walce.

Aktyw: Vancs wystrzeliwuje ciężki stalowy pocisk zadając 90/110/130/150/170 (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń fizycznych, odrzuca cel w zależności od odległości od Vancsa i spowalnia 0 20/25/30/35/40% na 2 sekundy.

Animacje

Pasyw: Po zebraniu wszystkich stacków pancerza metalowe części Vancsa ciemnieją.

Aktyw: Vancs przykłada broń do ciała i strzela. Wystrzeliwuje duży okrągły żeliwny pocisk szarawego koloru.


 

 

R: Mosiężne odłamki

CD: 95/85/75 sekund, 100 many, umiejętność rzucana na siebie.

Vancs wzmacnia swoją broń otrzymując dodatkowo 10% obrażeń fizycznych i 20/30/40% prędkości ataku na 5/6/7 sekund oraz powodując, że podstawowe ataki eksplodują i przechodzą przez przeciwnika w odległości 350 jednostek i zadając 75/80/85% swoich obrażeń od ataku.

Powyższy wpis jest mini-blogiem stworzonym przez czytelnika, a redakcja portalu How2Win nie ingerowała w jego treść. Mini-blog jest formą, w której to czytelnicy tworzą treść, którą mogą się podzielić się z szerszym gronem odbiorców. Dział zawierający wszystkie mini-blogi znajdziesz na stronie głównej w zakładce Społeczność lub bezpośrednio pod adresem http://how2win.pl/category/mini-blog/.

Jeśli także chcesz dołączyć do grona twórców Mini-blogów – zapraszamy serdecznie do skorzystania z formularza dodawania wpisu.

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.