Runy
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Transmutator run i runy 1. i 2. kręgu

Parę słów od Riotu na temat run niższych kręgów. Zapraszamy do czytania.

W patchu 5.1 uprościmy sprawy związane z runami dla nowych graczy, usuwając skalujące i drugorzędne runy 1. i 2. kręgu ze sklepu, obniżając i ujednolicając ceny pozostałych. Usuwamy także transmutator run. Nie będziemy oferować zwrotu różnicy cen i nie usuniemy żadnych run z kont.

Chcielibyśmy przedstawić wam zmiany, które pojawią się w patchu 5.1, mające na celu uproszczenie spraw związanych z runami dla nowych graczy. Spieszymy wyjaśnić, że te modyfikacje nie należą do naszych długoterminowych planów zmiany systemu run (wciąż nad tym pracujemy!) i nie powinny wpłynąć na graczy na 30. poziomie – to niewielka poprawka, która ma ułatwić życie nowym graczom.



Po pierwsze, zmniejszamy liczbę dostępnych run 1. i 2. kręgu. Mają one na celu wprowadzenie gracza w system run, ale duplikacja wszystkich run 3. kręgu jest przesadą, biorąc pod uwagę fakt, że gracze szybko przełączą się na 3. krąg. Chodzi zwłaszcza o bardziej skomplikowane decyzje, jak odpowiednie używanie run skalujących się lub drugorzędnych (znaki mocy umiejętności, glify pancerza, wszystkie runy związane z  krytykami itd.) – uznaliśmy, że mogą one zaczekać, dopóki gracze nie opanują podstaw. Mając to na uwadze, usuwamy skalujące i drugorzędne runy 1. i 2. kręgu ze sklepu, czym zmniejszamy liczbę dostępnych do kupienia run 1. i 2. kręgu z 88 do 24. Jest to zmiana wyłącznie w sklepie, więc nie usuniemy żadnych run z kont.

Jako dopełnienie tych zmian, obniżamy ceny pozostałych run 1. i 2. kręgu oraz ujednolicamy je, co obniży koszty pojedynczych run o od 55% do 90+%, w zależności od obecnej ceny. Te zmiany także dotyczą tylko i wyłącznie sklepu i różnica cen nie będzie zwracana.

Na koniec usuwamy transmutator run. Dla niezaznajomionych, transmutator run to narzędzie dostępne z zakładki run, które umożliwia graczom łączenie run w celu uzyskania nowych. Początkowo stworzono go jako narzędzie mające ułatwić postępy i sposób na wykorzystanie run niższego kręgu, ale okazał się pułapką dla niskopoziomowych graczy oraz narzędziem do żartów w przypadku dzielonych lub skradzionych kont. Dlatego też zdecydowaliśmy się go pozbyć. Skorzystajcie z niego przed patchem 5.1, jeżeli macie żyłkę do hazardu albo chcecie się pozbyć run, z których nie korzystacie.

Pełna lista zmian znajduje się poniżej (może ulec zmianie):

  • Usunięto transmutator run
    • Gracze czasami korzystali z transmutatora run, aby pozbyć się nadwyżki run, gdy osiągnęli ich limit (700). W przyszłości prosimy skontaktować się z działem Wsparcia Gracza.
  • Zmniejszenie/ujednolicenie cen pozostałych run 1. i 2. kręgu (nie działa wstecz)
    • 1. krąg
      • Nowe ceny: 15 PZ za esencję, 5 PZ za znak/pieczęć/glif
      • Poprzednie ceny: 80 – 165 PZ za esencję, 15 – 65 PZ za znak/pieczęć/glif
    • 2. krąg
      • Nowe ceny: 100 PZ za esencję, 35 PZ za znak/pieczęć/glif
      • Poprzednie ceny: 410 – 820 PZ za esencję, 80 – 330 PZ za znak/pieczęć/glif
  • Pozostałe runy 1. i 2. kręgu (stałe)
    • Znaki – obrażenia od ataku, prędkość ataku, przebicie pancerza, przebicie odporności
    • Pieczęcie – pancerz, odporność na magię, zdrowie, regeneracja zdrowia
    • Glify – moc umiejętności, skrócenie czasu odnowienia, przebicie odporności, regeneracja many, odporność na magię
    • Esencje – moc umiejętności, skrócenie czasu odnowienia, przebicie odporności, pancerz, odporność na magię, zdrowie, obrażenia od ataku, prędkość ataku, przebicie pancerza, kradzież życia, prędkość ruchu
  • Następujące runy 1. i 2. kręgu zostały usunięte ze sklepu (obecni posiadacze zachowają je)
    • Wszystkie skalujące się runy
    • Znaki – moc umiejętności, pancerz, skrócenie czasu odnowienia, szansa na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, zdrowie, przebicie hybrydowe, odporność na magię, mana, regeneracja many
    • Pieczęcie – moc umiejętności, obrażenia od ataku, prędkość ataku, skrócenie czasu odnowienia, szansa na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, mana, regeneracja many, procent zdrowia
    • Glify – pancerz, obrażenia od ataku, prędkość ataku, szansa na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, zdrowie, regeneracja zdrowia, mana
    • Esencje – szansa na trafienie krytyczne, obrażenia krytyczne, regeneracja zdrowia, przebicie hybrydowe, mana, regeneracja many, procent zdrowia.

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.