d5f57fd191301608137c3402e69edfe0
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Pomysły na rozwój LoL’a (bohaterowie, skórki, tryb gry)

Witam. Dzisiaj przekażę kilka moich pomysłów na rozwój gry League Of Legends. Zapraszam do przeczytania i komentowania.
Na pierwszy ogień idą bohaterowie(jest ich w sumie 5, w tym 3 dopracowane), nie będę podawał takich informacji jak obrażenia, zasięg itp. jest to kwestia balansu, z którym nawet riot czasami nie daje rady(ciągłe nerfy i buffy):

1.Crocodeath-wojownik-top/jungle
Jest to pierwsza postać, którą wymyśliłem i jedyna, której stworzyłem historię. Trochę nie klei się z historią nasusa i renectona, ale ponieważ są to luźne pomysły i mają tylko inspirować, zostawiłem ją. By nie było kontrowersji z pasywną umiejętnością dodam, że powstał przed wyjściem Brauma.
Crocodeath jest małym wielkości Yordla krokodylem, z ogromnym, większym od niego, młotem. Powinien podobnie jak gnar być off-tankiem budującym się pod życie, obrażenia i prędkość ataku.
HISTORIA: Crocodeath jest bratem renectona i nasusa. Jednak jego jajo długo się nie wykluwało. Postanowiono porzucić je i wrzucić do rzeki. Odnalazł je kowal z okolicznej wioski. Opiekował się jajkiem, a kiedy młody krokodyl z niego wyszedł wychował go jak syna. Mężczyzna już wcześniej miał w wiosce reputację dziwaka, jednak po zaadoptowaniu zwierzęcia stał się dla mieszkańców zbzikowanym świrem. Crocodeath i jego „ojciec” stali się pośmiewiskiem wsi. Kowal bał się, że jego „syn” nie wytrzyma psychicznie takiej pogardy, więc gdy krokodyl dorósł wysłał do Great Library po nauki. Tam Crocodeath poznał Renectona i od razu uznał go za wzór. Gdy jego starszy brat oszalał (Crocodeath) stanął po jego stronie. Renecton rozkazał młodemu walczyć z nasusem, jednak niedoświadczony krokodyl został powalony po pierwszym ciosie. Zrozpaczony udał się na wioski opatrzyć rany. Podszedł do swego domu(domu kowala), usiadł na kowadle i zaczął płakać. Chwilę później wioskowi chłopcy go zobaczyli i zaczęli się z niego śmiać. Z każdą sekundą smutek przeobrażał się w wściekłość. W końcu złapał ciężkie kowadło i cisnął nim w grupę dręczycieli zabijając 5 z nich. Następnie złapał ciężki, kowalski młot i zabił całą wioskę. Przypadkowo uszkodził również swój dom raniąc śmiertelnie kowala. Mężczyzna ostatnim oddechem wybaczył krokodylowi i powiedział, że podziemiach biblioteki znajduje się potężna broń-wielki młot. Crocodeath odnalazł go i wyruszył w podróż po okolicznych wioskach zabijając wszystkich jej mieszkańców. Gdy dowiedział się, że jego bracia wstąpili do ligi postanowił zrobić to samo, by udowodnić swoją wartość Renectonowi.

UMIEJĘTNOŚCI:
PASSYW: każdy atak nakłada na wroga 1 ładunek. Kiedy zostanie nałożonych 8 ładunków na przeciwnika ten dostanie bonusowe obrażenia i zostanie ogłuszony.
Q:Uderza młotem w ziemię zadając obrażenia, nakładając 2 ładunki i spowalniając wszystkich przeciwnikom w linii prostej od niego. Jeśli przeciwnik znajduję się blisko niego otrzyma obrażenia o 50% większe i 4 ładunki.
W: Kręci się dookoła, zadając obrażenia, nakładając 2 ładunki i odpychając wszystkim przeciwnikom w małej odległości od niego.
E: Rzuca młotem lecąc razem z nim(stosunkowo krótki zasięg). Zadaje obrażenia i nakłada 2 ładunki wszystkim wrogom na linii jego lotu.
R:Po 0.5 sekundach skacze do góry zyskując 50% prędkości ruchu, nietykalność(sam również nie może atakować) i możliwość przenikania przez jednostki i przeszkody(ściany). Po 4 sekundach lub po ponownym wciśnięciu tej umiejętności spada na ziemię zadając obrażenia i nakładając 8 ładunków wrogom bezpośrednio w miejscu wylądowania i 4 ładunki tym tuż obok.

2.Piromanta(bez jeszcze imienia)-mag-mid
Ma być bawiący się ogniem APC z dużymi obrażeniami rozłożonymi w czasie. Wyglądem ma lekko przypominać pyro z TF2(on był moją inspiracją podczas tworzenia tego bohatera). Jeszcze raz przypominam, że jest to tylko pomysł, nie gotowy bohater.
PASSIVE: Umiejętności podpalają cel zadając obrażenia w czasie. Przeciwnicy znajdujący się w płonącym obszarze dostają obrażenia 0.5 sekundu. Ataki przeciw płonącym celom zadają obrażenia równie obrażeniem, które zadaje podpalenie w ciągu całego jego trwania, gasząc i ogłuszają ich. Postać porusza się szybciej po płonącym obszarze. Zamiast many posiada benzynę. Umiejętności W, E i R zużywają ją. Regeneruje się szybciej niż mana.
Q: Rzuca zapałką zapalając benzynę(o niej za chwilę). Jeśli benzyna znajduje się w części w krzakach zapala całą ich całą powierzchnię. Benzyna pali się przez 4 sekundy. Wróg może zostać podpalony(patrz passyw) jeśli jest oblany benzyną lub będzie w płomieniach 3 sekundy.
W: Wylewa benzynę tworząc za sobą istniejącym przez 5 sekund ślad, który można podpalić używając Q.
E: Rzuca naczyniem z benzyną pokrywając ją obszar. Jeśli trafi w przeciwnika może go podpalić(„wróg może zostać podpalony jeśli JEST OBLANY BENZYNĄ”). Plama benzyny znika podobnie jak W po 5 sekundach.
R: Rzuca koktajlem Mołotowa, który po doleceniu do celu wybucha płomieniami, podpalając pobliską benzynę. Przeciwnicy znajdujący się w centrum wybuchu zostają podpaleni.

3.Snajper(również bez nazwy)-adc-bot
Cóż dużo tu powiedzieć. Bohater ma być walczącym z daleka adc, którego atutami ma być duży zasięg i mobilność.
PASSIVE: Kiedy przez 3 sekundy pozostaje w miejscu klęka na kolano zwiększając swój zasięg.
Q: Strzela z pistoletu maszynowego w obszarze w kształcie stożka przez 2 sekundy. Pociski zostają wystrzelone jeden po drugim od prawej do lewej, po czym wracają do strony prawej. Podczas korzystania z tej umiejętności da się poruszać, więc umiejętne korzystanie z tej umiejętności sprawi, że wszystkie pociski trafią w jeden cel.
W(tu mam dwa pomysły na umiejętność, nie wiem która jest lepsza:1)rzuca granat dymny, który na krótki okres czasu w miejscu rzucenia działa jak krzaki dla całego sojuszniczego teamu.2) rzuca granat błyskowy, który wybucha spowalniając i oślepiając wszystkich wrogów patrzącym w jego stronę. Osłabienia są tym dłuższe im bliżej środka eksplozji znajdują się wrogowie, a ci, którzy są jej centrum zostaną osłabieni bez względu na kierunek gdzie patrzą.
E: Rozpoczyna bieg, zyskując prędkość ruchu, jednak nie może atakować i traci na zwrotności. Atak przeciwko niemu wyłącza umiejętność.(działa podobnie jak ult siona, jednak nie jest tak morderczy i służy bardziej do ucieczki i jest bardziej zwrotny)
R: Unieruchamia się i może wykonać kilka strzałów(kwestia balansu) z ciężkiego karabinu snajperskiego. Strzał jest wąski, ale ma duży zasięg. Podczas celowania odkrywa mgłę wojny na wąskim obszarze, jednak ściany zatrzymują wizję i pocisk. Przeciwnicy widzą gdzie się celuje w postaci kreski lasera.
4.Królowa pszczół-mag-mid



Trudno napisać mi jej umiejętności, jak na razie jest to czysty pomysł. Ma podobnie jak orianna być magiem, który nie walczy bezpośrednia tylko swoim poddanym(orianna ma kulę, królowa ma mieć rój pszczół).Passywnie co 1 sekundę ma generować ma generować kilka pszczół do jej roju. Q pozwalałoby poruszać rojem i atakować o liczbę obrażeń zależną od liczebności pszczół. W mogłoby być tarczę, której wytrzymałość również zależałaby od liczby owadów. Na E nie mam dobrego pomysłu, myślę nad stawianiem gniazd, które generowały by pszczoły i mogłyby doładować rój, kiedy bohater pojawił się w pobliżu. R również jest niedopracowane, mogłoby passywnie generować co 5 sekund mocniejszą pszczołę(osę/szerszenia), a aktywnie poruszałyby się drugą mocniejszą, jednak mniej liczebną grupą.
5.Robot-tank/mag/wojownik-niesprecyzowane

Jest to najmniej dopracowana postać. Jedyne czego jestem pewien to R, które sprawiałoby, że nasza postać wybucha ginąc, ale zadając OGROMNE obrażenia obszarowe. Na inne umiejętności mam klika pomysłów, m. in. linkę z hakiem, która po trafieniu przeciwnika nie pozwalałaby mu się oddalić od naszej postaci, a drugie użycie spowodowałoby przyciągnięcie się do przeciwnika. Zastanawiam się też nad przytrzymaniem wrogów przy naszym bohaterze i passywce, która odradzała by nas po śmierci i pozwalała przetrwać ulta.
W głowie mam pomysł na robota, którego ultimate zmieniał go w stateczną, bijącą potężne obrażenia wieżyczkę.

Teraz kilka pomysłów na nowe skórki do gry.
Seria RZYM:
Azir rzymski generał-czerwone barwy i żołnierze stylizowani na rzymskich. Jego ult oczywiście z czerwonymi rzymskimi tarczami, a passyw(wieża) wygląda jak symbol senatu(SPQR).
Braum legionista-czerwone barwy, passyw zamiast byka przypomina orła, a tarcza przypomina rzymską.
Pantheon legionista- równierz czerwony, prostokątna, czerwona tarcza, pióropusz na głowie.
Heimerdinger artylerzysta – uwaga to nie żart :P, czerwona głowa, hełm z pióropuszem na głowie, małe wieżyczki przypominają balisty, wielka-trebusz, jego W przypomina włócznie.
pozostałe:
Heimerdinger gentleman-(wcale to nie jest moja ulubiona postać)ubrany w garnitur i cylinder, a na twarzy monokl i getlemański wąsik. wieżyczki obowiązkowo równierz z monoklem, cylindrem i wąsikiem, podczas autoataku rzuca kieliszkiem wina.
hextechowa elize- w ludzkiej postaci ma przypominać robota(mniej więcej jak orianna), a w pajęczej wyglądać steampunkowo.
Hecarim husar- nikt nie nadaje się na ciężką kawalerię jak centaur(napewno lepiej niż piechur-xin)

TRYB GRY:1v5
Walki rozgrywane na Howling Abys. Grający sam gracz posiada wzmocnionego championa, przykładowo Wcale-nie-moja-ulubiona-postać-Heimer miałby cały czas włączonego ulta. Inne postaci mogłyby mieć skille jak boty z tryby doom bots.

Dziękuję za uwagę. Zapraszam do dyskusji. O wszelkie nieścisłości pytać, wyjaśnię w odpowiedziach.

Powyższy wpis jest mini-blogiem stworzonym przez czytelnika, a redakcja portalu How2Win nie ingerowała w jego treść. Mini-blog jest formą, w której to czytelnicy tworzą treść, którą mogą się podzielić się z szerszym gronem odbiorców. Dział zawierający wszystkie mini-blogi znajdziesz na stronie głównej w zakładce Społeczność lub bezpośrednio pod adresem http://how2win.pl/category/mini-blog/.

Jeśli także chcesz dołączyć do grona twórców Mini-blogów – zapraszamy serdecznie do skorzystania z formularza dodawania wpisu.

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.