LCS
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Pierwsze rozstrzygnięcia EU Expansion Tournamentu

Za nami pierwsza runda europejskiego Expansion Tournamentu. Na placu boju pozostało już tylko osiem drużyn, choć trzeba przyznać, że nie obyło się bez niespodziewanych rozstrzygnięć i… kłopotów technicznych.

Pierwszą rundę przebrnęli niemal wszyscy faworyci. Swoje spotkania gładko 2-0 wygrały: hiszpańskie GIANTS (z Ascension) i międzynarodowe Gamers2 (z Teamem STRIX) oraz Meloncats (wcześniej znane jako DemonL0gs, z Cyborg Factory). Nieco więcej problemów (zwycięstwa w stosunku 2-1) miały polskie Reason Gaming (choć trzeba przyznać, że przeciwnik w postaci SK Gaming Prime był dosyć wymagający) oraz n!Faculty z Xaxusem w składzie (z Tricked eSports). Zupełnym zaskoczeniem zakończył się natomiast mecz francuskiego superteamu SPARTA z greckim Different Dimension, gdyż Grecy zwyciężyli 2-0 po jednej wygranej i walkowerze w drugim starciu.

Ostatecznie pary, których spotkania będziemy oglądać w następnej rundzie w dniach 29-30.11. prezentują się następująco:

  • Grupa A: Millenium vs GIANTS
  • Grupa B: Reason Gaming vs Different Dimension
  • Grupa C: H2K-Gaming vs Meloncats
  • Grupa D: Gamers2 vs n!Faculty

Przypomnijmy, że w finałowej rundzie zagrają ze sobą zwycięzcy grup A i D w jednym półfinale oraz B i C w drugim. Wszystko odbędzie się metodą podwójnej eliminacji. Mianowicie zwycięzcy półfinałów zagrają w finale, skąd wygrany awansuje, a przegrany zmierzy się ze zwycięzcą meczu przegranych z półfinałów.

A na koniec krótkie wyjaśnienie na temat problem technicznych. Mianowicie ESL niestety nie sprostał zadaniu transmitowania pierwszej fazy turnieju i w konsekwencji problemów z dźwiękiem większość z zaplanowanych spotkań była niemożliwa od obejrzenia. Pozostaje mieć nadzieję, że w kolejnej turze wszystko pójdzie sprawniej i uda nam się zobaczyć utalentowane zespoły w akcji.

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.