Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 5.2. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na częstotliwość zmian).
Tristana
Zaktualizowany Wygląd PostaciRiot Girl Tristana
Guerilla Tristana
Zmiany w championie
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 552.76 do 542.76
- Bazowa ilość armoru została zmniejszona z 24.04 do 22
- Bazowa wartość AD została zwiększona z 49.54 do 51.54
- Ilość przyrostu AS na poziom została zmniejszona z 2.5 do 1.5
Rocket Jump (W)
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 70/115/160/205/250 (+ 0.8 AP) na 80/105/130/155/180 (+ 0.5 AP)
- Wylądowanie przy użyciu tej umiejętności na przeciwniku z nałożonym E spowoduje zwiększenie obrażeń zadawanych przez nasze W o 25% za stack i w dodatku wywoła eksplozję Explosive Shota (E) jeśli zdążyliśmy nałożyć 4 stacki tej umiejętności.
Explosive Shot (E)
- Akytw tej umiejętności został zmieniony na: Tristana umieszcza ładunek na wybranym przeciwniku lub wieży, który eksploduje po 4 sekundach zadając 70/80/90/100/110 (+0.5/0.65/0.8/0.95/1.1 Bonusowego AD,+ 0.7 AP) fizycznych obrażeń pobliskim wrogom. Autoattacki Tristany zwiększają obrażenia zadawane przez ładunek o 25% i efekt ten stackuje się do czterech razy. Jeśli Tristana wyprowadzi atak na przeciwnika z nałożonymi 4 stackami to spowoduje że ładunek natychmiast wybuchnie.
Buster Shot (R)
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 1.2 do 1.0
Nowe Ikony Umiejętności
Nowy Głos
Nowy Splash Art
- Splash Art ten został wycofany z serwera testowego, gdyż nie jest on jeszcze skończony i Riot będzie jeszcze go poprawiać, jednak wszystko wskazuje na to że w patchu 5.2 pojawi się aktualizacja Tristany bez tej grafiki, która zostanie dołączona w późniejszym czasie
Nowa Historia
“Greatness comes in all shapes and sizes, as proven by this diminutive, cannon-wielding yordle. In a world fraught with turmoil, Tristana refuses to back down from any challenge. She represents the pinnacle of martial proficiency, unwavering courage, and boundless optimism. For Trist and her gun, Boomer, every mission is a chance to prove that heroes do exist.”
Ahri
Orb of Deception (Q)
- Dodano nowy efekt polegający na tym, że Ahri otrzymuje bonus do prędkości poruszania się w czasie kiedy jej orb leci w wyznaczonym kierunku – Ahri od razu otrzymuje dość znaczący bonus do MS, jednak jego wartość stosunkowo szybko maleje
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/65/90/115/140 do 50/80/110/140/170
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 (+0.35 AP) do 60/90/120/150/200 (+0.5 AP)
- Trafienie tą umiejętnością nie zwiększa już magicznych obrażeń zadawanych przez Ahri 0 20% na 6 sekund trafionemu celowi
Akali
Crescent Slash (E)
- Umiejętność ta nie zużywa już dłużej znaku nałożonego przez Mark of the Assassin (Q)
Shadow Dance (R)
- Zasięg został zmniejszony z 800 do 700
Annie
Molten Shield (E)
Summon: Tibbers (R)
- Ilość bonusowego armora i magic resist została zmniejszona z 20/30/40/50/60 do 10/20/30/40/50
- Od teraz jeśli Annie użyje Molten Shielda (E) w momencie kiedy Tibbers jest aktywny to otrzyma on tarczę i krótkotrwały bonus do prędkości poruszania się
Cassiopeia
Noxious Blast (Q)
- Koszt many został zwiększony z 40/45/50/55/60 do 40/50/60/70/80
- Koszt many został zwiększony z 35/45/55/65/75 do 50/60/70/80/90
Fizz
Urchin Strike (Q)- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 10/40/70/100/130 (+0.6 AP) do 10/25/40/55/70 (+0.3 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez 3 sekundy pasyw została zmieniona z 30/40/50/60/70 (+0.35 AP, +4/5/6/7/8% brakującego HP celu) na 20/30/40/50/60 (+0.45 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez aktyw została zmieniona z 10/15/20/25/30 (+ 0.25 AP) na 10/20/30/40/50 (+4/5/6/7/8% brakującego HP celu)
- Z aktywa usunięto nakładanie Grievous Wounds
- Trafienie tą umiejętnością będzie od teraz zwiększało obrażenia zadawane przez Fizza danemu celowi przez najbliższe 6 sekund o 20% – Ilość obrażeń zadawanych przez samo ulti Fizza nie będzie zwiększana
- Zmieniony został wskaźnik tej umiejętności, jego nową wersję zobaczyć możecie poniżej:
Nidalee
Prowl (Pasyw)- Od teraz debuff “Hunt” może być nałożony również na potwory z jungli
Rek'Sai
Queen's Wrath (Q)
- Ilość bazowych obrażeń została zmniejszona z 15/30/45/60/75 do 15/25/35/45/55
- Ilość bazowych obrażeń została zmniejszona z 60/110/160/210/260 do 40/80/120/160/200
Zed
Ogólne Zmiany
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom została zmniejszona z 3.1% do 2.1%
- Bazowa ilość Attack Speedu została zmniejszona z 0.658 do 0.644
Aether Wisp
- Koszt zbudowania tego przedmiotu został zmniejszony z 515 do 415 (całkowity koszt tego przedmiotu zmalał z 950 do 850)
Bloodthister
- Zmieniony został wygląd tarczy nadawanej przez ten przedmiot:
Deathfire Grasp
- Przedmiot ten został usunięty z Summoner’s Rift
Giant's Belt
- Od teraz przedmiot ten buduje się przy użyciu Ruby Crystala i 600 golda, a więc całkowity koszt przedmiotu pozostaje nie zmieniony
Hextech Gunblade
- Ilość AD została zmniejszona z 45 do 40
- Ilość AP została zwiększona z 65 do 80
- Ilość lifesteala zostanie zmniejszona z 12% do 10%
Rod of Ages
- Ikona tego przedmiotu w ekwipunku pokazuje od teraz ilość zgromadzonych stacków:
Stalker's Blade, Skirmisher's Sabre, Ranger's Trailblazer, Poacher's Knife
- Całkowity koszt tych przedmiotów został zwiększony z 750 do 850 złota – W związku z tym koszt złożenia ulepszeń tych itemów zmniejszył się o 100 golda, aby całkowity koszt kupna ulepszonego przedmiotu pozostał niezmieniony.
Zz'Rot Portal
- Bazowe statystyki Voidspawna zostały zmniejszone :
- Ilość armora została zmniejszona z 115 do 60
- Ilość HP została zmniejszona z 50 do 40
- Ilość MR została zmniejszona z 40 do 20
- Od teraz co czwarty Voidspawn zadaje dodatkowe obrażenia równe 100% naszego Armora/MR (wcześniej co trzeci Voidspawn otrzymywał dodatkowe obrażenia równe 50% naszego Armora/MR)
Dragon
- Zasięg ataków został zwiększony z 350 do 500
- Bazowe obrażenia zostały zmniejszone z 230 do 120
Alistar
Zaktualizowana Ikona Zmiany w Skinach- Specjalny wygląd Q Inferal Alistara został przywrócony po tym jak przypadkowo usunięto go w patchu 5.1:
Annie
Nowe Skiny- Sweetheart Annie – 750 RP
Jinx
Nowe Skiny- Firecracker Jinx – 1350 RP
Katarina
Nowe Skiny- Warring Kingdoms Katarina – 975 RP
- Warring Kingdoms Nidalee – 975 RP
Vel'Koz
Nowe Skiny- Archlight Vel’Koz – 1350 RP
Aktualizacje Tekstur
Dr.Mundo
Corporate Mundo
Nunu
Demolisher Nunu
Nunu Bot
Grungy Nunu
Sasquatch Nunu
Workshop Nunu
Swain
Vayne
Vindicator Vayne
Heartseeker Vayne
Aristocrat Vayne
Yorick
Undertaker Yorick
Pentakill Yorick
Bramy na Summoner's Rift
- Wygląd bram, które uniemożliwiają nam opuszczenie fontanny przez krótki okres czasu tuż po rozpoczęciu rozgrywki został zmieniony w taki sposób, aby pokrywał się z wyglądem bram umieszczonych w murach baz, które w patchu oznaczonym numerem 5.1 pojawiły się na serwerach live. Bramy te więc prezentują się teraz w następujący sposób:
Nowy wygląd tarcz nadawanych przez wewnętrzne wieże
Nowe skiny na wardy
- Firecracker Ward – 640 RP
Nowe ikony przywoływacza
- Ikony związane z Lunar Revel
- Ikona będąca nagrodą w specjalnym evencie organizowanym na oceańskim serwerze
- Tajemnicza ikona, o której obecnie nie ma zbyt wielu informacji:
- Ikona przedstawiająca logo występującego w LCS.NA Gravity
- LCS-owa ikona Counter Logic Gaming otrzymała drobne poprawki i obecnie prezentuje się ona następująco”
Nowe Tryby Gry
- Nemesis Draft – tryb polegający na tym że dana drużyna będzie wybierała postacie, którymi zagrają ich rywale w danej rozgrywce. Tryb ten dostępny będzie tylko i wyłącznie na Summoner’s Rift, każda osoba będzie mogła wybrać jedną postać dla przeciwników, w trybie zbanować będziemy mogli tradycyjnie po trzy postacie na drużynę, a po tym jak przeciwnicy wybiorą nam już bohaterów nadal będziemy mogli wymieniać się z innymi członkami naszego teamu.
Lista Przyjaciół
- Zyskaliśmy możliwość wyszukania friendsów z listy naszych znajomych na Facebooku. Po tym jak już zaczniemy szukać przy pomocy tego systemu przyjaciół, sugerowani gracze wyświetlą nam się na dole naszej listy znajomych, gdzie to będziemy mogli zaakceptować albo odrzucić tę sugestię. Oczywiście abyśmy byli w stanie znaleźć danego gracza zarówno my jak i on musimy połączyć nasze konto LoLa z Facebookiem, mieć taką osobę na liście kontaktów na wspomnianym przed chwilą serwisie, a w dodatku w przeszłości ani my ani szukany przez nas gracz nie mógł zignorować rekomendacji przy wcześniejszym użyciu tego systemu (oczywiście system nie znajdzie nam też osób, które posiadamy już naszej friend liście na LoLu). Sam system nie wpłynie w żaden sposób jak dany gracz będzie nam się wyświetlać na liście. Riot planuje przez pewien czas zostawić ten system na PBE co umożliwi zebranie potrzebnego feedbacku i ewentualnego udoskonalenia tego systemu.