patch_notes_6.2
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 6.2

Witajcie, przywoływacze!

Scarizard robi sobie przerwę od opisów patchów, więc musicie użerać się ze mną.

Zanim przejdziemy do sedna, uczcijmy minutą ciszy starą grafikę przedstawiającą walkę Mordekaisera z Master Yi, którą skądś ukradliśmy.

A teraz obczajcie nową czadową grafikę, którą ukradliśmy z aktualizacji sezonu 2016! Możecie pobrać ją jako tapetę stąd, co jest bardzo fajne.

Przechodząc do sedna, 6.1 i 6.2 są patchami przedsezonowymi i jak na razie jesteśmy zadowoleni ze stanu rzeczy. Dokonujecie różnorodne wybory w meczach (jesteśmy trochę podejrzliwi o tę wspierającą Lissandrę). Wiele postaci, które były niezwykle silne, zaczyna się uspokajać (chociaż Gravesa i kilku innych trzeba jeszcze sprawdzić), a wkrótce zacznie się sezon.

W związku z powyższym, 6.2 jest prostym patchem. Najbardziej ekscytującymi rzeczami, na które chcę zwrócić uwagę (poza premierą Jhina, aktualizacją Shena i wzmocnieniami Nunu) są zmiany związane z resztkami totemów i wykrywaniem kolizji ścian. Zmiany kolizji ścian są dość ważne, co jest oczywiste, więc przeczytajcie notatkę. Jeżeli chodzi o resztki totemów: nadal uważamy, że musi być jakiś sposób na nauczenie się jednego z najważniejszych (i często wygrywających mecze) systemów w League of Legends, więc wprowadzamy małe lśniące duchy totemów. Przejrzystość.

I to tyle, jeżeli chodzi o 6.2! Życzymy szczęścia podczas meczów o miejsca. Jeżeli macie problemy, poszukajcie znajomych do wspinania się w rankingach – tylko upewnijcie się, że nie wiszą wam jakiejś kasy, czy coś, ponieważ jeżeli zaczniecie się kłócić o to, kto zawalił mecz w 55 minucie, łatwo kogoś obrazić i wtedy Tyler nigdy nie odda wam tych 20$, które jest winny, chyba że publicznie powiecie o tym w opisie patcha. WSTYD.

A na poważnie, bierzcie znajomych i bawcie się dobrze! Życzymy wszystkim powodzenia!
Chris „Pwyff” Tom

Bohaterowie

Jhin

Jhin Wirtuoz pojawi się tydzień po premierze patcha 6.2! Aby dowiedzieć się więcej, sprawdźcie następujące łącza:

Shen

Shen Oko Zmierzchu zostanie zaktualizowany wraz z patchem 6.2! Aby dowiedzieć się więcej, sprawdźcie następujące łącza:

Dr Mundo

Zmniejszamy wczesną potęgę Mundo. Obrażenia E są niższe aż do ostatniego poziomu, a R ma dłuższy czas odnowienia, który skraca się z poziomami.

Co otrzymujemy, gdy potwór z późnej fazy gry dominuje także na początku? Mundo. Ostatnia porcja osłabień w 5.24 chyba nie spowolniła pociągu bólu, jakim jest Mundo, więc przyciskamy go bardziej w 6.2, aby musiał bardziej pracować na siłę w późnej fazie gry.

E – Masochizm

MINIMALNE DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 40/55/70/85/100 pkt. 20/40/60/80/100 pkt.
UCZONY MUNDO Dodatkowe obrażenia od ataku wciąż skalują się o 1% za każdy 1% brakującego zdrowia Mundo, więc gdyby martwy Mundo (100% brakującego zdrowia) mógł użyć Masochizmu, zyskałby 100% dodatkowych obrażeń od ataku z Masochizmu, czyli teraz 40/80/120/160/200 pkt. Skalowanie pozostaje bez zmian, ale mówimy o tym, bo matematyka sprawia Mundo problemy. Szczególnie martwego Mundo.

R – Sadyzm

CZAS ODNOWIENIA 75 sek. na wszystkich poziomach 100/85/70 sek.

Elise

Podstawowa prędkość ruchu zmniejszona w obu postaciach, mniejsze podstawowe obrażenia W.

Dzięki Runicznym Echom Elise zyskała narzędzie, dzięki któremu będzie mogła piąć się w rankingach i nic jej nie przeszkodzi.

Elise radzi sobie dobrze i ma wyjątkową niszę strategiczną (silny dżungler we wczesnej fazie gry z dużą użytecznością i silną obecnością na mapie), więc trochę ją spowalniamy.

Ogólne

PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU POD POSTACIĄ CZŁOWIEKA 330 pkt. 325 pkt.
PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU POD POSTACIĄ PAJĄKA 355 pkt. 350 pkt.

W – Wybuchowy Pająk

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 75/125/175/225/275 pkt. obrażeń magicznych 60/110/160/210/260 pkt. obrażeń magicznych

Fiora

Punkty witalne pojawiają się teraz w bardziej przewidywalny sposób.

W momencie premiery Taniec Fechtmistrzyni zmieniał miejsca pojawienia się między dwoma „przednimi” punktami witalnymi (od strony niebieskiej) i dwoma „tylnymi” (od strony czerwonej). Miało to na celu wprowadzenie dodatkowych elementów do opanowania oraz wyłączenie losowości dla Fiory i jej przeciwnika. Jednakże w pewnym momencie coś poszło nie tak i skończyło się na losowości.

Naprawiamy to ze względu na wspomniane powody.

Bierna – Taniec Fechtmistrzyni

WYBÓR KIERUNKU Losowo Zmienia się na przemian między góra-prawo i dół-lewo

Gangplank

Zwiększony czas odnowienia R.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że Gangplank bardzo często gości w opisach patchów, ale wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych bohaterów w grze. Jednakże staramy się nie przesadzać ze zmianami, ponieważ wiemy, jak łatwo jest zmienić stan użyteczności bohatera. Dziś osłabiamy globalną obecność Kanonady, aby utrzymać ją na poziomie innych globalnych superumiejętności, co powinno sprawić, że Gangplank będzie musiał rozważniej z niej korzystać.

R – Kanonada

CZAS ODNOWIENIA 140/130/120 sek. 160/150/140 sek.

Karma

Koszt many W obniżony na wszystkich poziomach.

Przyglądamy się bohaterom, na których wpłynęło osłabienie regeneracji many Roszczenia Królowej Lodu w 6.1.

Chociażby Karmie.

W – Skupiona Wola

KOSZT 70/75/80/85/90 pkt. many 50/55/60/65/70 pkt. many

Kha’Zix

Opis jest podsumowaniem, więc możecie go przeczytać.

Znaleźliśmy dobre rozwiązanie dla Kha’Zixa i Rengara w możliwości przygotowania umiejętności, gdy lecą, aby przytulić stojących z tyłu bohaterów. Rozmowa na temat Kha’Zixa prawdopodobnie nie skończy się na tym, ale teraz jesteśmy bardzo ostrożni, jeżeli chodzi o zabójców.

W – Kolec Pustki

nowośćPRZYGOTOWANY ROBAK Może być teraz „przygotowany” w trakcie skoku, aby Kha’Zix użył go tuż przed lądowaniem
KOLEJKOWANIE DANYCH Jeżeli Kha’Zix spróbuje użyć Kolca Pustki i Ataku Pustki w trakcie skoku, przygotuje tylko ostatnią użytą umiejętność (nie obie, to by było za dużo)

R – Atak Pustki

nowośćPRZYGOTOWANY ROBAK Może być teraz „przygotowany” w trakcie skoku, aby Kha’Zix użył go tuż przed lądowaniem
KOLEJKOWANIE DANYCH Jeżeli Kha’Zix spróbuje użyć Kolca Pustki i Ataku Pustki w trakcie skoku, przygotuje tylko ostatnią użytą umiejętność (nie obie, to by było za dużo)

Kindred

Koszt many Q zwiększony, podstawowe obrażenia E zmniejszone.

Nie chcemy osłabiać skalowania Kindred w późnej fazie gry (albo nie będą funkcjonować jako dżunglujący strzelcy), więc osłabiamy trochę ich wczesną siłę.

Q – Taniec Strzał

KOSZT 30 pkt. many na wszystkich poziomach 35 pkt. many na wszystkich poziomach

E – Narastający Strach

OBRAŻENIA ATAKU WILKA 80/110/140/170/200 pkt. obrażeń fizycznych 60/90/120/150/180 pkt. obrażeń fizycznych (skalowanie i obrażenia zależne od % zdrowia pozostają bez zmian)

Nunu

E jest teraz bardziej spamowalne podczas walk drużynowych w późnej fazie gry, dzięki krótszemu czasowi odnowienia i niższemu kosztowi many (kosztem mniejszych obrażeń).

Najbardziej denerwujący mały chłopiec na świecie (i jego yeti, Willump – mamy nadzieję, że o tym wiedzieliście) dostanie coś do robienia podczas walk drużynowych w późnej fazie gry. Możliwe jest, że przez to powróci Nunu walczący w alei, ale nie wiemy, co by to oznaczało dla całego League of Legends, więc już teraz przeprosimy.

… Przepraszamy za yeti.

To powiedziawszy, nie możemy się doczekać kolejnych filmików z rozgrywki ze świetną muzyką.

E – Uderzenie Lodu

CZAS ODNOWIENIA 6 sekund na wszystkich poziomach 6/5,5/5/4,5/4 sek.
KOSZT 75/85/95/105/115 pkt. many 70/75/80/85/90 pkt. many
CZAS DZIAŁANIA SPOWOLNIENIA 3 sek. 2 sek.
WARTOŚĆ SPOWOLNIENIA 20/30/40/50/60% 40/45/50/55/60%
PODSTAWOWE OBRAŻENIA 85/130/175/225/275 pkt. obrażeń magicznych 80/120/160/200/240 pkt. obrażeń magicznych
SKALOWANIE 1,0 pkt. mocy umiejętności 0,9 pkt. mocy umiejętności.

Poppy

Niewielkie poprawki, aby uporządkować umiejętność bierną Poppy, a także usprawnienie dla Q.

Kilka drobnych poprawek, aby Poppy czuła się dobrze. Nie chcieliśmy zwiększać jej mocy.

Bierna – Żelazna Ambasador

TO NIE JEST BUMERANG Jeżeli cel zginie, zanim tarcza go dosięgnie, nie wróci ona do Poppy.
GUMOWE ZOMBI Tarcza powróci teraz do Poppy, gdy zabije bohatera z umiejętnością bierną zombi (Kog’Maw, Karthus itd.)
ŻEGNAJ, TARCZO Gdy tarcza wyląduje na ziemi, wcześniej zacznie się jej animacja znikania, aby Poppy wiedziała, kiedy musi się pożegnać (czas w grze pozostał niezmieniony)

Q – Uderzenie Młotem

PRZERWANIE KOMBINACJI Usprawniliśmy kombinację E-Q z 6.1. Uderzenie Młotem automatycznie namierzy cel, jeżeli położenie kursora nie zmieniło się za bardzo po użyciu Bohaterskiej Szarży.

Rengar

Obrażenia Q zmniejszone, ale wzmocnienie obrażeń jest silniejsze. Rzut Bolą ma teraz czas rzucania, nawet jeżeli Renga używa go w trakcie skoku. Wykrzyknik Śmierci z R daje ostrzeżenie z dalszej odległości. I tak pewnie zginiecie.

W każdym patchu pojawiają się takie zmiany, przy których bierzecie głęboki oddech, przeciągacie się, a następnie nurkujecie w… morzu kontekstu.

Mamy tu myśliwego z czadową fryzurą, którego znakiem rozpoznawczym jest błyskawiczne zamordowanie kogoś. Oznacza to, że mimo przygotowania narracji dla tych zmian Rengara, prawdopodobnie w przyszłości będą kolejne. I więcej kontekstu.

Chcemy zrobić dwie rzeczy głównie dlatego, że nadpisują się w obecnej roli strategicznej Rengara. 1.) Chcemy dać graczom trochę większą szansę na reakcję (patrzcie: zmiana R). 2.) Chcemy osłabić jego zdolność do zabicia kogoś błyskawicznie za pomocą swojej niemożliwej do skontrowania kombinacji (patrzcie: zmiany E + Q). Nie wiemy, jak poradzą sobie one w zmniejszeniu poziomu frustracji związanej z kotem, ale od tego zaczniemy.

Kupujcie różowe totemy. Ta porada ma mało wspólnego z Rengarem, to po prostu dobry nawyk.

Ogólne

KOCIA KONSEKWENCJA Gdy Rengar wyskakuje z ukrycia lub zarośli, ląduje teraz trochę przed celem. Tak z 1/16 Teemo przed. Sprawi to, że nadgorliwi Rengarowie, którzy skaczą dokładnie na cel, nie rzucą Bolą za niego.

Q – Wzmocniona Dzikość

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 50% całkowitych obrażeń od ataku 30% całkowitych obrażeń od ataku
WZMOCNIENIE OBRAŻEŃ OD ATAKU +10% dodatkowych obrażeń od ataku +20% dodatkowych obrażeń od ataku

E – Rzut Bolą

ZOSTAŁO CI 0,25 SEK. ŻYCIA Rzut Bolą ma teraz czas rzucania (0,25 sek.), gdy Rengar używa go w trakcie skoku
UWAGA, LECI Rengar prawidłowo Rzuci Bolą, gdy spróbuje tego dokonać w trakcie skoku, ale kursor znajdował się poza zasięgiem

R – Zew Łowów

ZASIĘG WYKRZYKNIKA 1250 jedn. 1450 jedn.

Tahm Kench

Czas utrzymywania się ładunku umiejętności biernej został zmniejszony. Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pożarcie odnawiało się i zwracało koszt many, nawet jeżeli przeciwnik osłonił się tarczą.

Nie chcemy, aby Kench wylądował na ławce rezerwowych, ale pragniemy zmniejszyć trochę poziom frustracji, gdy pojawia się na mapie. Zmiana czau utrzymywania się ładunku ma zmusić go do większej agresji, jeżeli chce wrzucić coś na ząb.

Bierna – Smakosz

CZAS UTRZYMYWANIA ŁADUNKU 7 sekund 5 sekund

Q – Smagnięcie Językiem

PRZEJRZYSTOŚĆ! Wskaźnik pokazujący obszar trafienia języka utrzymuje się dłużej (dopóki język nie trafi).

W – Pożarcie

KONTROWANIE! Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pożarcie odnawiało się i zwracało koszt many, jeżeli zostało użyte na celu niewrażliwym na magię (E – Mroczna Tarcza Morgany, E – Riposta Fiory itd.)

R – Podmorska Podróż

SKALOWANIE 4/6/8% dodatkowego zdrowia 2/4/6% dodatkowego zdrowia

Przedmioty

Roszczenie Królowej Lodu

Kogo wezwiecie?



Staramy się uczynić Rift mniej strasznym miejscem. Mówiąc krótko, początkowo skupiliśmy się na Roszczeniu Królowej Lodu, ale potem rozszerzyliśmy nasze działania na dwa zmniejszenia kosztów opisane poniżej. Zwiększenie czasu odnowienia sprawi, że trzeba będzie bardziej rozważnie korzystać z efektu użycia.

CZAS ODNOWIENIA UŻYCIA 60 sek. 90 sek.
STRASZNE BIEGI Duchy nie poruszają się trochę szybciej, gdy widzą swój cel

Morellonomicon

ZMNIEJSZONY KOSZT?

Efekt badań związanych z Roszczeniem Królowej Lodu. Wygląda na to, że przeceniliśmy, co te unikalne bierne efekty robiły dla tego przedmiotu. Tańsze możliwości powinny pomóc z różnorodnością przedmiotów.

KOSZT POŁĄCZENIA 765 szt. złota 615 szt. złota
KOSZT CAŁKOWITY 2550 szt. złota 2400 szt. złota

Bluźnierczy Graal Athene

ZMNIEJSZONY KOSZT!

Patrzcie wyżej. Albo możemy to wkleić. Co właśnie zrobimy.

Efekt badań związanych z Roszczeniem Królowej Lodu. Wygląda na to, że przeceniliśmy, co te unikalne bierne efekty robiły dla tego przedmiotu. Tańsze możliwości powinny pomóc z różnorodnością przedmiotów.

KOSZT POŁĄCZENIA 565 szt. złota 465 szt. złota
KOSZT CAŁKOWITY 2800 szt. złota 2700 szt. złota

Tajemnicza Pieczęć

Zmniejszenie kosztu, abyście mogli zacząć z Odnawialną Miksturą albo trzema Miksturami Zdrowia.

Tajemnicza Pieczęć została zaprojektowana, aby spełniać marzenia o ograniczonej potędze, więc idziemy bardziej w tę stronę. Teraz idealnym początkiem jest Tajemnicza Pieczęć + Odnawialna Mikstura, dzięki czemu przelewacie pierwszą krew i zdobywacie ładunki oraz Miksturę Skażenia (i tę świetną synergię przedmiotów), gracie arogancko, tracicie ładunki podczas nieudanego ganku, uparcie odmawiacie sprzedania Tajemniczej Pieczęci (nawet mimo że to jak sprzedanie Pierścienia Dorana), ryzykujecie kupno Mejaia i nigdy nie zbieracie więcej niż 5 ładunków.

Wcale nie przewiduję, przysięgam.

KOSZT 400 szt. złota 350 szt. złota
DUSZE NIE SĄ TANIE Całkowity koszt Wykradacza Dusz Mejaia pozostaje bez zmian

Kosa

Więcej podstawowych obrażeń od ataku, więcej złota po zabiciu 100 stworów.

Wciąż podoba nam się chciwość związana z Kosą, więc trochę ją podkręcamy.

OBRAŻENIA OD ATAKU 5 pkt. 7 pkt.
KOŃCOWA WYPŁATA 300 szt. złota 350 szt. złota

Ognista Armata

Niewielka poprawka błędu, który sprawiał, że ruch z atakiem nie brał pod uwagę zwiększenia zasięgu Ognistej Armaty, więc bohaterowie podbiegali na zwykły zasięg i marnowali wzmocniony atak.

NIE MAM ZASIĘGU Naprawiono błąd, który sprawiał, że bohaterowie atakowali ze standardowego zasięgu, nawet gdy mieli wzmocniony zasięg ataku z Ognistej Armaty

Systemy

Detekcja kolizji ścian

Błyskanie i umieszczanie totemów przez ściany jest teraz bardziej logiczne i łatwiejsze do zrozumienia. Jeżeli doczytaliście tak daleko, to możecie przeczytać kontekst, bo łatwo się w tym pogubić.

Ta zmiana ma wpływ (głównie dobry) na to, jak Błyskacie lub umieszczacie totemy przez ściany, więc jasno wyjaśnimy, co się stało. Przed zmianą: gdy ktoś próbuje Błysnąć lub umieścić totem przez ścianę, gra próbuje umieścić postać tam, gdzie chce iść. Jeżeli nie może, zaczyna świrować, a następnie dociera do miejsca docelowego. A potem rzuca tam postać. Technicznie rzecz biorąc, jest to konsekwentne, ponieważ jeżeli znacie odpowiednie miejsca, to zawsze traficie tam, gdzie chcecie – trzeba tylko zapamiętać gdzie. Po zmianie: identyczna sytuacja, tylko jeżeli nie znajdziecie miejsca w ścianie, system poszuka najbliższego dostępnego miejsca i umieści was tam. Kropka.

Co to oznacza: Błyskanie i umieszczanie totemów przez ściany powinno być znacznie bardziej intuicyjne pod względem tego, co będzie działać, a co nie. Jeżeli coś działało, a teraz nie, to oznacza, że od początku nie miało działać (brak zasięgu), ale system oszukiwał. W takich przypadkach konieczne będzie ponowne nauczenie się sposobów stawiania totemów przez ściany, aby robić to konsekwentnie, ale powinno być to o wiele bardziej sensowne.

ALEŻ PROSZĘ, SCARRO Umieszczanie totemów i Błyskanie jest teraz znacznie bardziej logiczne i lepiej wyliczane. Przeczytajcie kontekst, ten opis nie ma wiele sensu.

Specjalizacje

Zabójca

Bardziej „zabójca”, mniej „superdobry dla dżunglerów”.

Skupiamy się bardziej na mechanice izolacji bohaterów, którą miał dawać Zabójca, a nie na tym, aby była to bardzo silna specjalizacja dla dżunglerów. O rany.

usuniętoSAM W DŻUNGLI Zwiększenie obrażeń dotyczy teraz wyłącznie bohaterów
PREMIA DO OBRAŻEŃ +1,5% +2%

Dekret Władcy Piorunów

Czas odnowienia dłuższy na niższych poziomach, niższy na wyższych poziomach. Okres między trafieniami został zmniejszony, więc trzy uderzenia musicie wykonać szybciej, aby aktywować efekt.

Dekret Władcy Piorunów jest obecnie wyznacznikiem satysfakcji i mocy dla specjalizacji kluczowych, ale to nie oznacza, że nie możemy go zmienić! Myślcie o tym, jak o utrzymaniu Władcy Piorunów na równym poziomie z innymi specjalizacjami, więc odpowiednio dostosowujemy obie strony. Odejmujemy trochę wczesnej mocy Władcy Piorunów, ponieważ bezsprzecznie dominuje nad innymi wyborami. Jednakże oznacza to, że możemy go wzmocnić w późnej fazie gry.

Czas utrzymywania się ładunków jest prawdopodobnie bardziej ważny dla agresji w alei, ponieważ będziecie musieli naprawdę się zaangażować, jeżeli chcecie swoje fioletowe pioruny.

CZAS ODNOWIENIA 20 sek. 25 – 15 sek. (zależnie od poziomu)
CZAS UTRZYMYWANIA ŁADUNKU 5 sek. 3 sek.

Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów

Poprawka opisu. Piewca Wiatrów wzmacnia leczenie i osłanianie siebie, ale nie daje dodatkowego pancerza i odporności na magię.

Tylko poprawka opisu. Jeżeli ktoś się zastanawia, dlaczego Piewca Wiatrów nie daje takich samych premii do pancerza i odporności na magię przy leczeniu i osłanianiu siebie, odpowiedzią jest Mundo. I Warwick. I Singed. I Garen. I tak dalej.

TAKŻE ALISTAR Opis zaktualizowano, aby wyjaśniać, że przy leczeniu i osłanianiu siebie, Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów zwiększa siłę tych efektów, ale nie daje premii do pancerza i odporności na magię

Talizmany i wizja

Resztki totemów

Resztki totemów zmieniają swój wygląd, zależnie od tego, ile czasu istnieją.

Jedną z najczęstszych rzeczy jakie słyszeliśmy na temat resztek totemów było to, jak bezużyteczna jest to informacja. Mówiąc najprościej, ponieważ są one obecne przez tak długi czas, kończy się to dużą ilością „śmieciowych” danych, które nie pomagają w uczeniu się nawyków.

Ta zmiana wprowadza ułatwienie. Poprzez pokazywanie jasnych i wyraźnych faz z „życia” resztek, łatwiej powinno się poznawać strategię wizji przeciwnika oraz jak zmienia się wraz z upływem czasu. Może nie brzmi to jak zbyt ekscytująca funkcja, ale taka jest. My jesteśmy podekscytowani. Nalegamy – bądźcie podekscytowani.

CZAS ISTNIENIA RESZTEK! 300 sek. 240 sek.
nowośćWYGLĄD RESZTEK! Resztki totemów teraz:
  • Świecą się jasno przez pierwsze 10% czasu istnienia!
  • Przestają się palić, gdy minie 30% czasu istnienia!
  • Cząsteczki zmieniają wygląd, a resztki zmniejszają się, gdy minie 60% czasu istnienia!

Badawcza Soczewka

Łatwiej wyszukujcie ukrytych Cho’Gathów.

Będzie to miało niewielki wpływ na szukanie totemów, ale powinno sprawić, że oznaczanie dużych bohaterów ukrywających się w zaroślach będzie bardziej zabawne.

WYKRYWANIE Środek do środka Środek do krawędzi
RÓWNOUPRAWNIENIE SKANOWANIA Wpływa także na Zmianę Wyroczni

Zmiana Dalekowidzenia

Niebieskie totemy mają teraz własną wyjątkową ikonę na minimapie.

To dla sytuacji, w których wasza drużyna nastawia pełno niebieskich totemów i chcecie się doliczyć, ile macie zwykłych, ale macie problem, ponieważ 20 z nich stoi w waszej dżungli.

Myślimy o was.

nowośćIKONA TOTEMU NA MINIMAPIE Jest teraz mniejsza i jaśniejsza, w porównaniu ze zwykłą ikoną totemu
nowośćDYNAMICZNY KOLOR KURSORA Totem Dalekowidzenia współdzieli teraz zachowanie z innymi totemowymi czynnościami. Kursor celowniczy stanie się teraz zielony, gdy jest w zaroślach i czerwony, gdy jest w terenie.

Talizmany używane podczas podtrzymywania

To na pewno funkcjonalny nagłówek.

Przeczytajcie opis na pudełku. Zainspirował nas Jhin podczas testów, gdy próbował sam wypatrywać celów dla Kurtyny! (R), ale tylko przerywał strzelanie i robił się smutny. Niestety wprowadzając zmianę, popełniliśmy błąd i naprawiliśmy to dla wszystkich bohaterów z wyjątkiem Jhina (i Xeratha). Zajmiemy się nimi najszybciej, jak to będzie możliwe.

PIĘKNA WIZJA Użycie talizmanu nie przerywa podtrzymywania – z wyjątkiem Jhina i Xeratha, którymi zajmiemy się najszybciej, jak to będzie możliwe.

Alternatywne mapy

Howling Abyss

#porządkowanieliczb

Chcieliśmy wprowadzić #porządkowanieliczb do pojawienia się reliktu zdrowia na Howling Abyss, a skończyło się na zmianie Twisted Treeline. Mówiąc krótko, jedna jest błędem, a druga jest zamierzona.

POJAWIENIE SIĘ RELIKTU ZDROWIA 3:10 3:00 (to jest zamierzone)

Twisted Treeline

#ups

Skutek uboczny. Naprawimy to najszybciej, jak się da.

POJAWIENIE SIĘ RELIKTU ZDROWIA 3:00 2:50 (to błąd i naprawimy go najszybciej, jak się da)

Nowy wybór bohaterów

Jak obiecaliśmy podczas premiery nowego wyboru bohaterów, pracowaliśmy nad usprawnieniami systemu na podstawie początkowych danych. Zanim przejdziemy dalej, musimy wspomnieć, że przestój nie był spowodowany żadnymi problemami z nowym wyborem bohaterów (dlatego liczba poprawek nie jest duża). Zamiast tego, duży ruch podczas premiery nowego wyboru bohaterów oraz rozpoczęcia sezonu rankingowego 2016 sprawił, że padły podstawowe systemy nowego wyboru bohaterów.Teraz, gdy je usprawniliśmy i nowy wybór bohaterów powrócił, oto nowości:

Usprawnienia interfejsu

Dodajemy kilka elementów do nowego wyboru bohaterów, które nie były gotowe na premierę.

BASENOWA DRUŻYNA Skórki są teraz możliwe do kupienia w nowym wyborze bohaterów
NIEBIESKI LUCIAN Zestawy chromatyczne można teraz wybierać w nowym wyborze bohaterów
TRZEBA STAWIAĆ TOTEMY Skórki totemów można teraz wybierać w nowym wyborze bohaterów

Usprawnienia systemu dobierania przeciwników

Te zmiany wprowadzono dość szybko po premierze nowego wyboru bohaterów. Upewniamy się tylko, że o nich wiecie.

RÓWNOWAGA PRZY DOBIERANIU PRZECIWNIKÓW Ulepszony na wszystkich poziomach umiejętności
CZASY OCZEKIWANIA Skrócone na najwyższych poziomach MMR
RÓWNOŚĆ ZORGANIZOWANYCH DRUŻYN 5-osobowa drużyna w 98% przypadków zmierzy się z inną 5-osobową drużyną

Festyn Księżyca 2016

Rozpoczął się Festyn Księżyca! Trzy nowe skórki Festynu Księżyca pojawią się przed patchem 6.2:

Świętujcie dalej dzięki nowej zawartości związanej z Festynem Księżyca po premierze patcha 6.2:

  • Skórka Totem Wstającego Świtu oraz cztery nowe ikony przywoływacza
  • Twój sklep Festynu Księżyca będzie otwarty od 28 stycznia do 8 lutego

Dowiedzcie się więcej i dołączcie do zabawy na stronie Festynu Księżyca 2016!

Naprawione błędy

  • Czcionka interfejsu skaluje się teraz prawidłowo z ustawieniami interfejsu, a nie ustawieniami DPI systemu. Sorki, użytkownicy 4k!
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że animacja Badawczej Soczewki odtwarzała się po wejściu w zarośla, które przeciwna drużyna zbadała wcześniej w danym meczu
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia do prędkości ataku z Żądzy Krwi Watażki trwała o sekundę krócej niż powinna
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kombinacja E – Niszczycielska Szarża R – Nawałnica Cieni Hecarima nie działała prawidłowo. Hecarim może teraz użyć E przed R i nie straci wzmocnienia z E
  • Podobnie jak Ryze, Cassiopeia teraz zachowuje swój wcześniejszy rozkaz ruchu lub ataku po rzuceniu E – Podwójnego Kła
  • R – Promień Dezintegracji Istot Żywych Vel’Koza nie zachowuje się już dziwacznie, gdy zostanie użyty w chwili, gdy Vel’Koz zabija cel
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że R – Niepowstrzymana Siła Malphite’a czasami podbijała i zadawała obrażenia jednostkom w miejscu startu zamiast w docelowym, gdy wchodziła w interakcję z umiejętnościami przemieszczającymi, jak E – Kolumna Lodu Trundle’a
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty przemieszczenia nie przenosiły Zaca podczas lotu po użyciu E – Elastycznej Procy
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że awansy powodowały, że premia do pancerza i odporności na magię z E – Rozpędu Gravesa była niekonsekwentna, dopóki nie została odświeżona
  • Naprawiono dające wizję elementy Q – Zewu Pustki Malzahara. Wizja jest teraz prawidłowo przyznawana na całym obszarze, a przeciwnicy trafieni na krawędzi obszaru trafienia są prawidłowo ujawnieni.
  • W – Ściana Wichru Yasuo teraz prawidłowo kontynuuje blokowanie pocisków, gdy Yasuo zginie
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że trzecia Q – Nawałnica Stali (i kombinacja E > Q) Yasuo mogła zadać obrażenia przez tarcze magii w niektórych przypadkach
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że E – Ostrze Zenitu Leony unieruchamiało cel w trakcie doskoku, nawet jeżeli osłonił się przed umiejętnością tarczą magii
  • Bierna – Ochrona Egidy Pantheon teraz blokuje – i jest zużywana! – ataki Tibbersa Annie i superwieżyczki Heimerdingera
  • Naprawiono wiele przypadków efektów przy trafieniu, które nakładały się, nawet przy zablokowaniu przez Bierną – Ochronę Egidy Pantheona
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że ataki roślin Zyry ignorowały uniki celu
  • Herold zostawia teraz duszę dla Thresha

Nadchodzące skórki

W patchu 6.2 pojawią się następujące skórki:

Trzy nowe skórki są dostępne z okazji Festynu Księżyca – szczegóły sprawdźcie wyżej!

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.