Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja, która głównie skupiała się na udoskonaleniu presezonowych zmian, które po raz pierwszy zawitały na serwer testowy kilka patchy temu. Zanim jednak przejdziemy do zmian z najnowszej aktualizacji warto wspomnieć, że w ostatnim patchu zaktualizowane zostały ikony umiejętności Singeda, o czym nie mieliśmy jeszcze okazji napisać.
Zmieniony został także bonus, który otrzymujemy po użyciu Smite’a na Kruga – od teraz będzie on powodował, że nasz pierwszy atak, a także każdy piąty z kolei wyprowadzony przeciwko potworowi z jungli lub minionowi zestunuje danego stwora. Dodatkowo jeśli zaatakujemy wrogą wieżę to zadamy jej dodatkowe 95 true damage’a, ale za to stracimy naszego buffa.
(Specjalna Animacja Zdobycia Stacka)
W najnowszym patchu wycofano jeden z nowych splash artów należący do Ahri, jednak na razie nie wiemy czy było to zamierzone działanie Riotu czy zwykły błąd w aktualizowaniu serwera testowego.
Dwa ostatnie patche przyniosły ze sobą także sporą ilość zmian w balansie zarówno postaci jak i presezonowych przedmiotów:
Itemy na Jungle
- Wartość regenerowanej many na pięć sekund w każdym z czterech ulepszeń Hunter’s Machete została zwiększona z 15 do 20
Stalker's Blade
- Zabicie dużego potwora w jungli będzie od teraz zwiększać ilość zadawanych obrażeń podczas następnego użycia smite’a na wrogim championie (efekt ten stackuje się trzykrotnie).
Enchantment: Juggernaut
- Ilość HP została zwiększona z 450 do 500
- Dodano 25 Armora
- Usunięto 10% CDR
- Usunięto 5% bonus do Movement Speeda
- Dodano unikalnego pasywa – Tenacity
Enchantment: Magus
- Ilość AP została zwiększona z 80 do 90
- Dodano 10 Magic Penetration
Enchantment: Warrior
- Ilość AD została zwiększona z 45 do 60
- Ilość Lifestealu została zwiększona z 8% do 10%
Enchantment: Devourer (Dawniej Enchantment: Stalker
- Ilość AS została zwiększona z 40% do 50%
- Po zakupie tego przedmiotu nasze autattacki będą od teraz zdawać dodatkowe 40 magicznych obrażeń
- Usunięto 10% CDR
- Pasyw zmieniono na: “Zabicie dużych stworów w jungli zwiększa ilość magicznych obrażeń zadawanych przez ten przedmiot o 1, a zabicie/asysta o 2”
Doran's Shield
- Od teraz przedmiot ten blokuje 8 obrażeń od wrogich spell i autoattacków (zamiast tylko z autoattacków)
Soul Sicke (Nowy Przedmiot)
- Najprawdopodobniej będzie się go używało do budowania Essence Reavera
Wszystkie Postacie
- Zgodnie z zapowiedzią bazowe statystyki wszystkich postaci zostały dopasowane do zmian z presezonu
Janna
Zephyr (W)- Czas odnowienia został zwiększony z 12/11/10/9/8 do 12 sekund
Lucian
Ardent Blaze (W)- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 40 do 40/45/50/55/60
- Usunięto przelicznik z bonusowego AD
- Czas odnowienia został zwiększony z 100/75/50 do 110/100/90 sekund
- Ilość bazowych obrażeń na strzał została zwiększona z 40/50/60 do 45/55/65
Quinn
Ogólne Zmiany- Zasięg został zwiększony z 525 do 550
- Wartość prędkości poruszania się została zmniejszona z 335 o 330
Ryze
Overload (Q)- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/85/110/135/160 do 40/60/80/100/120
Zilean
Heightened Learning (Passive)- Umiejętność ta od teraz będzie zwiększać ilość zdobywanego doświadczenia o 8% tylko Zileanowi i najbliższym sojusznikom (zamiast wszystkim członkom drużyny z Zileanem w składzie).