Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą przede wszystkim garść kolejnych rozmaitych zmian w balansie postaci. Przegląd nowości z najnowszego patcha zacznijmy jednak od zaktualizowanej grafiki Shadowfire Kindred wyświetlanej w czasie ładowania gry, która od teraz przedstawia zarówno Owcę jak i Wilka. Wspomniana grafika prezentuje się w następujący sposób:
Do omówienia pozostały już praktycznie tylko wspomniane już zmiany w balansie, jednak zanim do nich przejdziemy warto odnotować iż zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w nowym patchu z serwera testowego wycofane zostały zmiany w Guinsoo’s Rageblade, a dodatkowo zmienione zostały również skrypty Kalisty w sposób ułatwiający w przyszłości wprowadzanie zmian w tej postaci (samo działanie umiejętności tej postaci nie powinno ulec zmianie.
Darius
Decimate (Q)- Szerokość ostrza została zmniejszona z 270 do 220
- Wartość spowolnienia została zmniejszona z 90% do 40%
Dr. Mundo
Burning Agony (W)- Od teraz umiejętność ta zadaje obrażenia dwa razy na sekundę – dotychczas na serwerach live zadawała ona obrażenia raz na sekundę, jednak mimo to faktyczna ilość zadawanych obrażeń i kosztu HP na sekundę nie została zmieniona
- Dodano nowy efekt: “Następny auto atak Dr.Mundo zada dodatkowe 5/20/35/50/65 (+2% całkowitego HP Mundo) magicznych obrażeń” – umiejętność ta od teraz resetuje auto-atak
- Opis przelicznika do liczby dodawanego AD został zmieniony z “+1% za każdy 1% brakującego HP Mundo” na “+0.4/0.55/0.7/0.85/1 AD za każdy 1% brakującego HP Mundo”
Evelynn
Dark Frenzy (W)- Koszt many został zwiększony z 0 do 40
Fiora
Grand Challenge (R)- Czas pozostawania na polu bitwy leczącego obszaru został zmniejszony z 5 do 2-5 sekund (ilość sekund zależy od ilości wykorzystanych słabych punktów
Riven
Runic Blade (Pasyw)- Od teraz umiejętność ta nie gromadzi ładunków i działa tylko na następny auto-atak
- Od teraz użycie tej umiejętności by zadać obrażenia przeciwnemu championowi przyznaje Riven 20 punktów Edge
- Dodano nowy efekt: “Obrażenia Riven zwiększane są do 10% w zależności od ilości uzbieranych przez nią punktów Edge (10 punktów Edge = 1% zwiększonych obrażeń). Jeśli Riven nie zdobyła punktów Edge w przeciągu ostatnich 10 sekund zaczyna ona tracić 10 punktów co sekundę.”
- Od teraz umiejętność ta przy użyciu Wind Slasha pochłania wszystkie stacki Edge i na ich podstawie nalicza ilość zadawanych obrażeń (o stacków Edge= minimalne możliwe obrażenia, 100 stacków = maksymalne obrażenia)- dotychczas na serwerach live ilość obrażeń była zależna od brakującego HP celu. Warto wspomnieć również iż wszystkie zmiany w tej postaci zostały już określone przez pracownika Riotu jako eksperymentalne i mogą one nigdy nie pojawić się na serwerach live.
źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/09/930-pbe-update.html