League-Of-Legends-Black-And-White-Miss-Fortune-Wallpaper
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nasze RIFT #1 (czyli RITO nie ma pomysłów)

Witajcie Przywoływacze!

Dzięki za miłe słowa pod moim debiutanckim artykułem http://how2win.pl/dekalog-graczy-lol-a/. Trochę czasu mnie nie było, ale w najbliższych dniach postanowię wam to w pewien sposób wynagrodzić („That was she said”) rozpoczynając mini-serię mini-blogów pod tytułem „Nasze RIFT”. Co będzie poruszała ta seria? Może ocierać się o różne sfery Ligi Legend (jak to dumnie brzmi) – często spotykane sytuacje, obecny stan SR, trochę wspomnień (szczególnie powroty do sezonu 2 i sezonu 3, które były wg mnie bardzo „kolorowe” i przyjemne oraz miały jakiś swój urok no i oczywiście trochę gdybania od którego chciałbym rozpocząć.

Riot Games jest korporacją, która stworzyła LoL-a. Stara się ona balansować grę, wprowadzać różne urozmaicenia i eventy (raz na rok czasem coś tam jest). LoL jest grą free to play, czyli żeby grać nie trzeba wydawać ani złotówki na abonament. Oczywiście istnieją mikropłatności za które możemy kupić sobie „upiększacze” gry czyli wszelkiego rodzaju skiny, skiny do wardów oraz skiny do skinów. Szczególnie te ostatnie wydają mi się absurdalne i jedna sensowna myśl, która przychodzi do głowy brzmi: oni chcą wycisnąć z potencjalnego nabywcy jak najwięcej forsy jak najmniejszym kosztem. Nie wiem, może oni nie mają już polotu? Spójrzmy na ostatnio wydane skiny (nie licząc serii pool party, która przeważnie jest dobra oraz gentleman Gnara). Ile tak naprawdę z nich widzieliście razy w grze? Ponadto Rito ma chyba jakąś manię robienia skinów za 750 RP. Mianowicie wśród ostatnich 15 wydanych skinów aż 9 jest za 750 RP! Zdaje mi się, że w korposiedzibie praca nad skinami wygląda tak:

-Okej team! We need to zrobić some skins, bo hajsy się nie zgadzają. Any pomysły how to do it?
-We must stworzyć some badziewne skins za 750RP!
-Great, ale to za mało.
-So maybe dać jebitne splash arts!
-Yeah, ludzie will buy them!
-So zmieniamy jakieś wyglądy abilities?
-Pogrzało? Change trochę model postaci, ale minimalnie, beacuse ludzie i tak grają na oddalonej kamerce i nic nie będzie widać.
-To how many skórek we do? 3?
-Stupid idiot cancer to your mom! Oh sorry too many rankeds. Make 5!
-5?
-I do tego zestaw! 

Hmm no cóż chyba chęci i zapał RITO trochę się kończą. Ponadto LoL robi się coraz łatwiejszy, ale to może zagadnienie na inny artykuł.

Chciałbym w tym numerze (ha jak to dumnie brzmi, brakuje tylko okładki ;) ) poruszyć sprawę reworków, które idą baaaaaaaaardzo powoli, a które RIOT przeprowadza na zasadzie – zmieniamy jeden do dwóch skilli i gotowe. Z jednej strony jest to bardzo prosty sposób na zreworkowanie postaci, ale z drugiej dość mało ambitny, jednak skoro RITO już tak się na to uparł no to ile czasu zajmuje rework MF, Poppy, Yoricka itp? Skoro mówiłem, że będzie gdybanie to będzie i w kilka minut stworzę koncepcję zreworkowanej MF (i w przeciwieństwie do pracowników RITO nie zajmie mi to 2,5 roku).

No to lecimy:

P – Szybki Krok

Miss Fortune zyskuje 50% dodatkowej prędkości poruszania się. Bonus podwaja się, gdy MF w ciągu 6 sekund nie otrzyma obrażeń (bonus rośnie w czasie 3 sekund).

MF nie posiada porządnego mechanizmu ucieczki (np jak Lucian), albo twardego cc (np jak Ashe). Taka zmiana pozytywnie wpłynęłaby na postać. Żeby to zobrazować: kupujemy buty 1 dostajemy z naszego pasywa 12,5 MS i zyskujemy drugie tyle poza walką. Oczywiście cyferki można odpowiednio modyfikować :>

Q – Dwustrzał



Tą umiejętność bym zostawił tak jak jest, ale usunąłbym cast time i dał możliwość używania tej umiejętności w biegu.

W – Skażone pociski

Umiejętność OK, ale należy zamienić obrażenia magiczne na fizyczne i nieco je zmniejszyć, dać porządne skalowanie – to oczywiście pasywnie, jeżeli chodzi o aktyw: MF zyskuje prędkość ataku równą 10/15/20/25/30 + (bonus z pasywa)% prędkości ataku na 6 sekund.

Moim zdaniem taka zmiana byłaby całkiem okej. Jeśli nikt MFki nie trafi to można wyciągnąć niezłe cyferki. Dobre pozycjonowanie dawałoby niezłe profity.

E – Deszcz Kul

Zostawiamy dla fanów AP MF ;)

R – Czas na ostrzał

Ciężko dobrać do tej umiejętności dobrać cyferki. Poza tym wydaje się być w miarę dobra, ale mam też przygotowaną alternatywną wersję:

Miss Fortune wystrzeliwuje 4/5/6 salw pocisków. Pojedyncza salwa unieruchamia MF na czas wystrzelenia. Czas pomiędzy możliwością wystrzelenia kolejnej salwy wynosi 1,5/1/0,5 sekundy. Pozostały czas na wystrzelenie reszty salw wynosi 10 sekund.

Taka zmiana sprawiłaby, że można wycisnąć więcej obrażeń z ulta + zmieniać ewentualnie swoją pozycję. R przypomina trochę połączone R Corki’ego +W Ashe.

Jak widać wiele nie trzeba by zmieniać grę. Wystarczy tylko trochę pasji. Czy RIOT ma ją jeszcze w sobie? Miejmy nadzieję, ze tak chociaż ostatnio ciągle tylko $$$, bo za PZ to możesz sobie tylko zmienić nick (o ile zbierzesz prawie 14k PZ, a jak nie to wiesz – RITO czeka na Twoją lub Twojej mamy forsę :> )

Dzięki za poświęcony czas moim wypocinom. Oczekujcie kolejnej odsłony w niedalekiej przyszłości!

Powodzenia na SR i takich tam!
MaX Zino 

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.