Guess-that-Pokemon-03
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Mój wymyślony champion

Magnus – Mistrz zaklęć

Historia Magnusa



Historia Magnusa nie jest do końca znana, lecz jego życiorys rozpoczyna się już od stworzenia Field of justice. Legenda głosi, iż różne zaklęcia powinny zostać wypowiadane maksymalnie 5 razy na 100 lat. Magnus został stworzony poprzez nadmiar zaklęć, które zostały wypowiadane na Field of Justice. Celem Magnusa jest wyeliminowanie wszystkich magów, w celu ochrony świata, przed kolejnymi kreaturami, które mogą zaszkodzić światu, a nawet go zniszczyć, dlatego czary Magnusa (poza użyciem laski jaką posiada) cofają nawrót kreatur.

Wygląd i klasa bohatera

Magnus jest magiem grający na bocie jako wsparcie. Jest bohaterem walczącym z dystansu. Ma niebieski kapelusz a jego twarz nigdy nie została ujawniona. Jest leworęczny. Magnus posiada laskę która jest używana do rzucania zaklęć, lecz przed obawą stworzenia kolejnych kreatur, używa jej tylko w ostateczności.

Umiejętności Magnusa



Bierna - Obrońca magii

Pobliscy wrogowie mają 25%/35%/50% szans na to , iż ich umiejętności bierne nie uruchomią się. Umiejętność działa nawet po śmierci Magnusa.



Q - Czyżby ?

Biernie : Każde rzucenie umiejętności poprzez pobliskiego wroga (umiejętności bierne się nie liczą) zwiększa obrażenia zadane przez tą umiejętność o 10%.
Użycie : Magnus rzuca meteorytem który uderza w cel i pobliskich wrogów zadając obrażenia i spowalniając jednostki o 30% (do 50% jeżeli wróg będzie w epicentrum). Trafienie zwiększa nie uruchomienie wrogiego pasywu o 5%/10%/15%/20%/25%.


W - A co powiesz na to ?

Magnus wytwarza pole w którym pancerz sojuszników i odporność na magię wzrasta o 15%/20%/30%/40%/50% na 5 sekund, zaź u wrogów maleje o 5%/10%/15%,20%/25%na 3 sekundy.


E - Jestem!

Magnus otacza sojusznika tarczą pochłaniającą 50/100/150/200/300/400 obrażeń
Rzucenie na wroga : ucisza pobliskich wrogów na 3 sekundy i zmniejsza zadawne ich obrażenia o 30%.


R - Przepraszam, musiałem!

Biernie: Magnus otrzymuje 1 stack co 15 sekund maksymalnie może posiadać 11. (Stacki nie ładują się w czasie Śmierci Magnusa)
Użycie: Zużywa 4 ładunki i przywołuje obrzydliwego orka który atakuje i spowalnia jednostki. Zdrowie istoty jak i obrażeń od ataku są większe o 200%. Maksymalnie mogą istnieć 3 orki, lecz ich statystyki ulegają zmiania :
2 orków – hp zmniejesza się o 100% a statystyki obronne zwiększają się o 25%
3 orków – ich hp jest równe maksymalnemu hp Magnusa, a statystyki obronne zmniejszają się do 50% maksymalnego pancerza i odporności na magię.
Ork może stać daleko od Magnusa, lecz on się do niego nie będzie teleportować.

Gra jako Magnus

– Nie wykorzystuj Q jak i pozostałych umiejętności na próżno. Czas odnowienia tych umiejętności jest powyżej 10 sekund.
– Magnusa Q zwiększa chybienie passywy wroga. Korzystaj z tego i nękaj wroga, kiedy będziesz mieć pewność, że trafisz.
– Skillowanie umiejętności po kolei na Magnusa jest preferowane, aby wszystkie statystyki rosły powoli.
– Team Fighty w środkowej fazie gry są zalecane, ze względu na średnie podwyższenie wszystkich statystyk sojuszników.
– Ultimate może być użyty jako Ruchomy totem.
– Orki są jak bohaterowie. Mogą zostać dotknięci twoją aurą.
Gra przeciwko Magnusowi :
– Magnus nie posiada dużo hp w całej grze.
– Jeżeli Magnus przed chwilą hybił z umiejętności, wykorzystaj ten fakt i zaatakuj go.
– Magnus na dolnej alei jest łatwym celem ze względu na niski zasięg ataku jak i umiejętności. wykorzystaj to i próbuj go harasować lub odzielać od swojego sprzymierzeńca.
– Support z uciszeniem lub umiejętnościami z przygwożdżeniem, ogłuszeniem lub wyrzuceniem w powietrze będzie dobrym sposobem na Magnusa.
– Jeżeli w późniejszej fazie gry zauważycie Magnusa stawiającego wardy nie bójcie się tylko go sfocusujcie i szybko rozpocznijcie team fight.
– Rozsądnie korzystaj z umiejętności biernej.
– Q wzmacnia anulowanie pasywy
– rozpoczynajcie team fighty w late game. W early to drużyna Magnusa ma przewagę.
– Magnus nie posiada umiejętności do harasu, poza Q.
– Magnus lubi bić się na linii, proś junglera o pomoc.
– Pod żadnym pozorem nie pushuj go. Może być łagodny, lecz później zaatakuje nie mówiąc o enemy junglerze.
-Jego ultimate jest niebezpieczny.
– Podczas walki rozdzielcie się. Magnus użyje więcej orków, przec co ich statystyki będą słabsze.
– Orki istnieją 20 sekund. Jeżeli są przywołane, postaraj się o to, aby nie stanowiły zagrożenia dla nikogo z twojej drużyny.
– Magnus posiada 11 stacków przez co od razu może przywołać tylko 2 orki, a po chwili 3.
– Orkowie są zagrożeniem dla twojego junglera, jeżeli chce gankować. Zachęć go, aby gankował przed 6 poziomem.

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.