gambit
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Kubon odchodzi z Gambitu

Jeden z naszych rodaków Jakub „Kubon” Turewicz, który dotychczas pełnił rolę top lanera w Gambit Gaming oficjalnie pożegnał się dzisiaj ze swoją dotychczasową drużyną tracąc tym samym miejsce w LCS.EU. Decyzja o odejściu z Gambitu została podjęta przez samego zawodnika, który nie zdecydował się na przedłużenie wygasającego kontraktu.

Jak możemy wyczytać w oficjalnym stanowisku Kubona powodem podjęcia takiej, a nie innej decyzji był fakt iż nie czuł się on zbyt komfortowo grając w swojej dotychczasowej drużynie, gdyż jego styl gry zbytnio odbiegał (w opinii samego gracza) od stylu pozostałych zawodników Gambitu. Właśnie z tego powodu nasz rodak zdecydował się na podjęcie trudnej decyzji o odejściu z GMB i obecnie sam Kubon zapowiada, że będzie sobie szukał nowej drużyny i być może zobaczymy go jeszcze w trakcie nadchodzącego splitu w LCS.EU.

Jeśli chodzi o to kto zastąpi Kubona to oficjalnie nie wiemy jeszcze nic, ale bardzo dużo spekuluje się o tym, że nowym top lanerem Gambitu mógłby zostać Alexey „Alex Ich” Ichetovkin. Zresztą sam Alex potwierdził na swoim streamie, że jeśli GMB zaoferowałby mu rolę top lanera to by się zgodził, a w dodatku przyznał że obecnie lepiej gra mu się na topie niż na midzie. Dodatkowo tę teorię popiera kilka wskazówek zacznijmy od tego, ze Alex zmienił dzisiaj ikonę swojego przywoływacza, na przedstawiającą logo Gambitu, a w dodatku w ostatnim czasie znacznie częściej zaczął grywać właśnie na górnej alei w soloQ. Warto wspomnieć także o wpisie na Facebooku, który dzisiaj ukazał się na stronie tego zawodnika, w którym wyczytać możemy że jutro zdarzy się coś fajnego, a dzisiaj w czasie trwania jego streama możemy znaleźć związane z tym wskazówki. Jednak nie zapominajmy, że jakiś czas temu z Gambitem łączony był francuski top laner Lucas „Cabochard ” Simon-Meslet i niewykluczone, że to właśnie on zajmie miejsce Kubona.

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.