rgm-one-for-all
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Kolejka rotacyjnych trybów gry znów jest aktywna!

Rotacyjne tryby gry zapewniają unikalne podejście do klasycznej formuły League − od piaskowych pól walki Wyniesienia aż po szaleńczą magię Ultra Rapid Fire. Nadszedł czas na pojawienie się w rotacji kolejnego trybu gry: Jeden za Wszystkich jest już dostępny!

Pochylmy się na chwilę nad podstawowymi informacjami o tym trybie, aby odświeżyć wam pamięć:

Na ekranie wyboru bohatera, zanim rozpocznie się rozgrywka pełna nieuniknionego chaosu, ty i twój zespół będziecie głosować na bohatera, którym wszyscy będziecie grać. Niezależnie od tego, czy tworzycie niekończący się sznur beczek Gangplanka, budujecie matrioszkę z Tahm Kenchów czy zapełniacie każdy zakątek mapy mackami Illaoi, to tryb Jeden za Wszystkich jest po prostu pięć razy bardziej zwariowany od zwykłej rozgrywki, gdy każdy gra innym bohaterem. A przynajmniej jest w nim pięć razy tyle laserów.

Podobnie jak w przypadku wszystkich trybów gry w kolejce rotacyjnej, również tutaj tak dostosowaliśmy maestrię bohaterów, abyście mogli zdobywać do niej punkty. Możliwe będzie też zdobywanie kluczy za zwycięstwa oraz skrzyń z łupami za otrzymywane przez was (albo przez członków waszej grupy) oceny S-, S i S+.

Jeden za Wszystkich jest już dostępny i pozostanie aktywny do wieczora w poniedziałek (tryb wyłączymy wczesnym rankiem we wtorek, najpewniej między 1:00 a 3:00 godziną).

Na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy będziemy eksperymentowali z kolejką rotacyjnych trybów gry, próbując na przykład zmienić dostępne tryby albo ich kolejność. Jak zawsze czekamy na wasze uwagi i opinie. Dajcie więc nam znać, co myślicie. Bawcie się dobrze i powodzenia!

 

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.