dominionart-final-1
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Kolejka rotacyjnych trybów gry znów jest aktywna!

Dodatkowe tryby gry zapewniają unikalne podejście do klasycznej formuły League — od pierwotnego, pełnego klonów Jeden za Wszystkich aż po piaskowe pole walki Wyniesienia. Nadszedł czas na pojawienie się w rotacji kolejnego trybu gry: Na Pewno Nie Dominion jest już dostępne!

Witamy w najnowszym trybie gry rotacyjnej kolejki.

Poddaliśmy stary Dominion całkiem poważnej operacji. Ów tryb został oryginalnie zaprojektowany z myślą o długotrwałej interakcji jako permanentna kolejka, ale przekształciliśmy go w coś bardziej krótkotrwałego, lepiej pasującego do rotacyjnych trybów gry. Nie jest to już ten sam, oryginalny Dominion (na pewno nie), jednak wciąż ma w sobie esencję rozgrywki typu „zajmij i utrzymaj”, z której słynął Dominion — i to jeszcze uwydatnioną! Przejdźmy do nowości.

 

Zmieniona mapa:

Usunęliśmy dwie dolne wieże, w związku z czym od teraz mamy na mapie w sumie 3 punkty, które można zająć. Skazywanie dwóch graczy na wieczną grę jeden na jeden, podczas gdy pozostała ósemka walczyła sobie właściwie dookoła pozostałej części mapy, nie było najlepszym scenariuszem. Zmieniliśmy dolną część mapy, gdzie pojawiły się kliny, a jeśli zbliżycie się do znajdujących się tam punktów, zostaniecie potraktowani laserem przypominającym ten z fontanny. To oznacza, że każdy zespół ZAWSZE będzie dysponował co najmniej jednym punktem, gdzie będą pojawiały się stwory. Układ nowej mapy wygląda mniej więcej tak:

Ołtarz Burzy:

Centralnie umieszczone Runy Burzy zostały zastąpione ołtarzem, który można przechwycić dla tymczasowego wzmocnienia. Wzmocnienie Chmury Burzowej daje 3 ładunki, które zadają nieuchronne obrażenia w wysokości 4, 5 lub 6% maksymalnego zdrowia przy rzucaniu zaklęć i atakowaniu. Będąc w walce, wszyscy członkowie drużyny kontrolującej ołtarz co 4 sekundy generują darmowy ładunek Chmury Burzowej. Wzmocnienie świetnie nadaje się do wyzwalania się spod oblężeń i do radzenia sobie z wrogimi drużynami, które okopią się na punkcie.

Relikwie ultrastworów:

Obok dwóch dolnych, zamkniętych punktów znajdują się Relikwie ultrastworów, po jednej dla każdej drużyny. Przechwycenie Relikwii ultrastworów należącej do przeciwnej drużyny spowoduje, że w waszej kolejnej fali stworów pojawi się ultrastwór. A te stwory to nie byle co. Zajmują dużo szybciej niż jakikolwiek pojedynczy bohater, bez wątpienia dają niezły wycisk, a poza tym są ekstremalnie wytrzymałe.



Niepostrzeżone przechwytywanie relikwii nadal daje dużą satysfakcję, jeżeli się powiedzie, ale broniąca drużyna nie musi się już martwić koniecznością odzyskiwania czegokolwiek. Relikwie ultrastworów przechwytuje się i można o nich zapomnieć, bo po niedługiej chwili pojawią się ponownie.

Zmiana talizmanu:

Wszyscy gracze dysponują od teraz talizmanem nazwanym Kamień Proroka, który daje chwilową wizję o niedużym zasięgu. Na pełnej zarośli (w które co chwila wchodzi się na ślepo) mapie Crystal Scar, takie narzędzie może być bardzo przydatne do rozglądania się za Relikwiami ultrastworów albo do zapewnienia sobie względnego bezpieczeństwa na delikatniejszych bohaterach.

Pojawianie się stworów i zmiany w sposobie obierania drogi

Stwory dotychczas znikały po zajęciu punktu, więc poświęcanie czasu na zbudowanie dużej fali stworów w celu zajęcia punktu, tylko po to żeby cała potem zniknęła i nie podążała dalej, mogło działać bardzo deprymująco. Teraz stwory pojawiają się TYLKO w dwóch dolnych punktach i wędrują po mapie w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara lub przeciwnym do niego, w zależności od punktu, z którego wyszły. A jeśli zajmą punkt, to RUSZĄ DALEJ w stronę kolejnego. Ten przypominający przeciąganie liny styl fal stworów daje więcej satysfakcji przy prowadzeniu ofensywy opartej na stworach i zajmowaniu punktów.

Podobnie jak w przypadku wszystkich trybów gry w kolejce rotacyjnej, również tutaj tak dostosowaliśmy maestrię bohaterów, abyście mogli zdobywać do niej punkty. Możliwe będzie też zdobywanie kluczy za zwycięstwa oraz skrzyń z łupami za otrzymywane przez was (albo przez członków waszej grupy) oceny S-, S i S+. UWAGA: Podobnie jak w przypadku innych rotacyjnych trybów gry, w trybie Na Pewno Nie Dominion nie można zdobyć tokenów 6 i 7 poziomu maestrii bohaterów.

Tryb Na Pewno Nie Dominion jest już dostępny i pozostanie aktywny do poniedziałkowego wieczoru (tryb wyłączymy wczesnym rankiem we wtorek, najprawdopodobniej między 1:00 a 3:00 godziną).

Na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy będziemy eksperymentowali z kolejką rotacyjnych trybów gry. Możemy np. uruchomić ją na dłuższy okres w zależności od tego, jak bardzo będzie popularna czy też zmienić dostępne tryby albo ich kolejność. Jak zawsze czekamy na wasze uwagi i opinie, także dajcie nam znać, co myślicie. Dobrej zabawy i powodzenia!

 

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.