yasuo_the_unforgiven_by_walker183-d7t23hn
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Jak naprawić system honoru?

Nadzieje związane z systemem honoru były duże – sam pamiętam jak ciekawym rozwiązaniem wydawał się nowy systemu oraz jak chętnie był początkowo użytkowany. Jednakże wraz z upływem czasu i brakiem jakichkolwiek ulepszeń był on stopniowo porzucany, a gracze zapominali o nim. Cała idea jednak w dalszym ciągu wydaje się słuszna, jednakże trzeba zacząć działać, aby przywrócić jego istnienie do umysłu graczy. Jak tego dokonać? Sprawdźcie cztery niezależne idee, które mogą tego dokonać.

System honoru/dyshonoru
  • Honor oparty byłby na reputacji podobnej – za bycie uhonorowanym zwiększano by naszą rangę, a za bycie zdehonorowanym – zmniejszano.
  • Nagrody dla graczy przyznawane byłyby za osiągnięcie konkretnych rang
  • Jeśli nasza ranga spadałaby na ujemne wartości – system przekazywałby te informacje do trybunału, aby mieć możliwość weryfikacji fałszywych raportów
  • Toksyczni gracze, którzy nie spełnialiby wymagań co do honoru mieliby tymczasowo wstrzymaną możliwość gier rankingowych albo nie mogliby w ogóle ich grać do czasu podniesienia swojej rangi
  • Nie można byłoby dawać honoru/dyshonoru przyjaciołom lub byłym przyjaciołom (aby ustrzec się od naruszeń)
System Karmy
  • Zyskujesz punkty Karmy za bycie uhonorowanym
  • Punkty Karmy działają jako waluta – podobnie do IP/RP, ale mają możliwość odblokowania tylko specjalnych skinów, dostępnych do kupienia jedynie za pomocą Karmy
  • Nie możesz ich dostawać od przyjaciół/byłych przyjaciół
  • Istnieją potencjalne niebezpieczeństwa w handlowaniu karmą, jednakże wydają się one dość łatwe do ogarnięcia (któż w końcu chciałby wymieniać się karmą z toksycznym graczem?)
  • Karmę można byłoby stracić na podstawie decyzji trybunału. Byłaby to jedna z możliwych kar do wymierzenia toksycznym graczom
System nagród honoru
  • Dostanie punktów honoru oznaczałoby krok do specjalnej zniżki na skina (skin nigdy nie byłby darmowy)
  • Dostanie określonej (powiedzmy 100 teamworków) liczby punktów honoru skutkowałby dostanie darmowego mystery gifta/mystery warda, który mógłbyś podarować komuś z Twojej drużyny (nie mógłby być Twoim przyjacielem) lub komuś z przeciwnej drużyny. To sprawiłoby, że wręczanie podarków należałoby do osób, które rzeczywiście na to zasługują.
  • Nie mógłbyś dawać darmowych mystery giftów osobom, które Ci podarowały darmowego mystery gifta, ale mógłbyś takiego kupić (za RP) i im podarować
  • Należałoby wprowadzić dzienny limit honorów, aby zapobiec sytuacjom wymiany honoru, czy też wręczania honoru każdemu napotkanemu
Ulepszenie obecnego systemu
  • Przywoływacze byliby w stanie dostawać i utrzymywać wstążki jak podczas startu systemu
  • System nie bazowałby na częstotliwości
  • Dodać system, który przypominałby o istnieniu systemu (np. wyskakujące okienko po grze „Czy Twoim zdaniem któryś z graczy zasłużył na honor?”)

 



Cztery pomysły – cztery podobne, aczkolwiek różniące się idee. Która Twoim zdaniem powinna wejść w życie? Zapraszamy do głosowania w ankiecie, w której uczestniczy także międzynarodowa społeczność League of Legends.

źródło: https://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/3fzzqh/honor_system_was_added_almost_3_years_ago

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.