league_of_legends_jungler_wallpaper___fav_junglers_by_franklinzero-d6ajlqt
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Expansion tournament z nową junglą

Riot zdecydował się podjąć bardzo kontrowersyjną decyzję odnośnie nadchodzącego Expansion Tournamentu, otóż okazuje się że dwie pierwsze części tego turnieju będą rozgrywane na obecnym patchu, natomiast trzecia decydująca już część odbywać się będzie już na presezonowym patchu, przez co drużyny, które mają miejsce w tym turnieju będą musiały trenować naraz na dwóch patchach.

Jak możemy wyczytać w wypowiedzi jednego z Rioterów (RiotTyza), według samego Riotu profesjonalni gracze mają czas żeby przystosować się do nowej aktualizacji, gdyż zmiany w niej zawarte od dłuższego czasu są na PBE, a w dodatku presezonowy patch pojawi się na serwerach live na tyle wcześnie aby gracze mogli potrenować.



Cała sprawa spotkała się z bardzo negatywnym odzewem ze strony społeczności League of Legends, w związku z tym ten sam Rioter zdecydował się bardziej szczegółowo uzasadnić tę decyzję i jego wypowiedź możecie znaleźć poniżej:

Pozwólcie mi wyjaśnić w jaki właściwie sposób będzie wyglądać Expansion Tournament.

W przeciągu nadchodzących trzech tygodni mecze (dwie rundy na każdy region, rozgrywane online) będą rozgrywane na patchu 4.19. Jest to patch, który obecnie jest na serwerach live.

W następnym tygodniu lub za dwa tygodnie, w zależności od daty premiery patcha na serwerach live, SRU (tylko nowa wersja mapy, bez zmian w jungli) zostanie aktywowana i będzie używana na Expansion Tournamencie. Jest to tylko i wyłącznie zmiana wizualna.

Jeśli chodzi o fazę offline tego turnieju , która rozgrywać będzie się w połowie Grudnia to będzie ona rozgrywana na patchu 4.20 z aktywowanym SRU. 4.20 jest patchem zawierającym wszystkie zmiany presezonowe włącznie z tymi w jungli.

SRU powinno pojawić się na serwerach live jeszcze w tym tygodniu, a już wkrótce oryginalna wersja tej mapy stanie się nieaktywna. Drużyny będą miały dostęp do obu wersji map na clientcie turniejowym. Drużyny z obu regionów będą miały około trzech tygodni na ogranie presezonowego patcha po tym jak ich mecze rozgrywane na patch 4.19 zostaną zakończone. 

W dodatku będziemy w stanie w razie czego wydać odpowiednie hotfixy, które wejdą od razu do clienta turniejowego zanim mecze zostaną rozegrane. Jeśli napotkamy na jakiś błąd, który zostanie uznany przez nasz design team za mogący wypaczyć wynik rozgrywki będziemy mogli go naprawić zanim faza offline się rozpocznie.

Decyzja ta nawet mimo tych wyjaśnień nadal wydaje się dość dziwna zwłaszcza jeśli pod uwagę weźmiemy fakt iż w przypadku wprowadzenia nowej postaci nie jest ona dostępna na LCSach przez najbliższe 4 tygodnie,a teraz gracze muszą przystosować się do tak dużego patcha w ciągu tylko 3 tygodni.

 

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.