il_570xN.732162388_i2v7
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Champion Spotlight: Zephral, Hollow Monk

Witam, oto pomysł na kolejnego wymyślonego bohatera – Zephrala.

Tym razem przygotowałem się lepiej, opracowałem dokładnie pomysł przed pisaniem treści na How2Win. Przejdźmy do konkretów:

Zephral Głuchy Mnich

Zephral urodził się w Ionii. Nauczanie pobierał w tamtejszych klasztorach, przyjaźnił się z Irelią. Miał bliskiego kompana – Agpola. Po ukończeniu 18 lat wyruszyli w podróż aby szerzyć dobro i odkrywać świat. W czasie jednej z wypraw Agpol uległ wypadkowi…Zephral mógł go uratować od śmierci, poświęcając część siebie. Odprawił rytuał, w którym pozbawił się słuchu, ratując życie przyjacielowi. Wszystko to działo się na magicznej ziemi, w grobowcu starożytnego władcy. Jego duch widząc dobro serca Zephrala, wynagrodził go magiczną mocą.. Od tamtej pory Zephral działał sam, gdyż obwiniał się za wypadek Agpola. Penetruje świat i szerzy dobro gdzie tylko może.

 

Wygląd : 180m wzrostu, brązowe włosy, zielone oczy, wschodnie rysy twarzy, ubrany w krwistoczerwony mnisi ubiór z kapturem, którego nigdy nie zdejmuje. Walczy przy pomocy magicznych niebieskich kul, którymi obraca między rękami.

Zasięg: 550

Mana: używa do wszystkich spelli



Pasyw: Szybka Moc

Dodatkowa szybkość ataku zwiększa szybkość ruchu Zephrala i na odwrót (wzorowane na pasywie Vladimira, oczywiście jakieś zdrowe przeliczniki trza by wymyślić)

Q: Magiczna Strzała (target spell): Zephral ciska w cel swoją kulą, zadając obrażenia fizyczne (X obrażeń + Y% zdrowia przeciwnika, nie więcej niż Z przeciw potworom). Jeśli Magiczna Strzałą zabije przeciwnika, Zephral odzyskuje manę użytą do tego skilla, a czas jego odnowienia skraca się o 3 sekundy.

W: Potęga Systematyczności: Pasyw:: jeśli Zephral atakuje ten sam cel, zadaje mu o 2,8/3,1/3,4/3,7/4% większe obrażenia z każdym trafieniem, kumuluje się do 10 razy. (fajnie działa z Huraganem Runaana)

E: Widzę Twój Głos : Zephral przez 6 sekund widzi pobliskie niewidzialne jednostki. Ponadto zyskuje na ten czas premię do obrażeń od ataku oraz kradzież życia, a jego najbliżsi sojusznicy połowę premii do obrażeń oraz lifestealu.

R: Skok zwycięstwa: Zephral wykonuje dash (do 900 jednostek). Po wylądowaniu zadaje obrażenia fizyczne pobliskim przeciwnikom oraz osłabia ich pancerz i odpornośc na magię o 20% na 6 sekund. Sam otrzymuje na 2,5 sekundy po dashu odporność na efekty CC.

Co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach.

Tym razem wyjątkowo nie napiszę jakich artykułów można się spodziewać, na pewno co najmniej 2 artykuły na początku maja. Być może zacznę nawet serię opowiadań, kto wie?

Powyższy wpis jest mini-blogiem stworzonym przez czytelnika, a redakcja portalu How2Win nie ingerowała w jego treść. Mini-blog jest formą, w której to czytelnicy tworzą treść, którą mogą się podzielić się z szerszym gronem odbiorców. Dział zawierający wszystkie mini-blogi znajdziesz na stronie głównej w zakładce Społeczność lub bezpośrednio pod adresem http://how2win.pl/category/mini-blog/.

Jeśli także chcesz dołączyć do grona twórców Mini-blogów – zapraszamy serdecznie do skorzystania z formularza dodawania wpisu.

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.