khazix
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Bugi w uaktualnieniu 5.5

Chciałbym w tym Mini-Blogu zacząć serię, w której opisujemy błędy w najnowszym uaktualnieniu gry. Mamy nadzieję, że pomożecie dodając w komentarzach własne zgłoszenia błędów. Na pewno pomoże to zlokalizować błędy w grze i je naprawić.

Dotychczasowe znane bugi:

  • Gra nie chce się włączyć po naciśnięciu „Uruchom”. Niestety nie pomaga tutaj nic innego jak zresetowanie całego komputera (wcześniej wystarczyło uruchomić grę z uprawnieniami administratora oraz zamknąć wszelkie procesy z menadżerze zadań). Riot obecnie pracuje nad rozwiązaniem tego błędu i w ciągu kilku najbliższych godzin prawdopodobnie możemy spodziewać się łatki rozwiązującej ten problem
  • Tarcza Diany jest widoczna dla przeciwników nawet jeśli ona znajduje się w miejscu bez wizji bądź w krzakach
  • Ogromne skoki pingu na każdym z serwerów
  • [Q] Varus rozpoczyna własny czas oczekiwania losowo raz po rozpoczęciu umiejętności, a raz po jej zakończeniu
  • Vel’Koz niepoprawnie nakłada własną umiejętność bierną
  • Lich Bane zadaje za małe obrażenia niezgodne z opisem
  • Spadki FPSów
  • Źle działa klon Wukonga, efekty nałożone na niego jak np. [R] Zeda zostają nałożone również na samego Wukonga
  • [E] Fizza potrafi się zbugować tak, że nie jest możliwe ponowne jego użycie do czasu, gdy umrze
  • Nie widać [Q] Brauma
  • Pixelowe tekstury w sklepie
  • Avast 6 wykrywa niektóre pliki LoLa jako wirusy
  • Bug z Ulti Lux – niepoprawnie kalkuluje obrażenia
  • Gra wyłącza się po zalogowaniu do klienta gry
  • Błąd podczas wychodzenia z bazy
  • Gdy np. ADC zabija przeciwnika, a support mu w tym pomaga, i zostaje wyświetlone, że zabójstwo zdobył ADC to i tak kill zostaje przyznany dla supporta
  • Aby umiejętność Ezreala zadziałała trzeba kliknąć kilka razy, aby ona została uruchomiona
  • Blind (oślepienie) Teemo i Quinn nie zawsze działa


A Wy drodzy czytelnicy, jakie nieprawidłowości zauważyliście po najnowszym uaktualnieniu? Napiszcie w komentarzach!

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.