2017_client_card_header
Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Aktualizacja sezonu 2017

W tym roku wypadło 10-lecie Riot — to idealna chwila, aby przyjrzeć się naszym sukcesom i porażkom, a także postarać się jak najlepiej działać na rzecz graczy.

Czasami każdemu zdarzy się grać tak, jakby został podbity o minimum dwa kręgi. Nawet nam! To po prostu oznacza, że musimy się poprawić. Rok 2017 będzie idealnym momentem.

Sprawdźcie powyższe odnośniki, aby uzyskać szczegółowe informacje o tym, co robimy.

Sezon 2016 zakończy się 7 listopada!

Sezon 2017 zacznie się 6 grudnia!

https://pbs.twimg.com/media/CvFFB-zVYAAiK_Q.jpg

Gra rankingowa 2017

Aktualizacje kolejek

W 2016 roku popełniliśmy duży błąd. Zabraliśmy wam kolejkę solo/duet i sporo naszych najwierniejszych graczy poczuło się zdradzonymi. W tym roku naprawiamy nasz błąd, podejmując radykalne kroki — dajemy wam dokładnie to, o co prosiliście.Dla uwielbiającego rywalizację samotnego wilka (i jego zaufanego kompana) powraca kolejka solo/duet. Dla tych, którzy chcą rywalizować w grupie, zmieniamy dynamiczną kolejkę w elastyczną kolejkę. Grajcie w obydwu, aby zdobywać dodatkowe nagrody.

Kolejka solo/duet

Pamiętacie system rankingowy sezonu 2015? To będzie coś bardzo podobnego. Ustawcie się w kolejce w pojedynkę albo z jednym zaufanym znajomym i starajcie się dotrzeć do Złota (lub wyżej). Główna różnica w stosunku do roku 2015 polega na tym, że będziecie mogli wybrać dwie pozycje preferowane i wykluczyć pozycję lubianą najmniej. Krąg Pretendenta pozostanie dostępny tylko dla graczy solo.

Kolejka elastyczna

Elastyczna kolejka umożliwia dołączenie do gry i rywalizację w grupie do pięciu graczy — całkiem jak w kolejce dynamicznej z 2016 roku — a gracze, którzy będą rywalizowali w obu, pod koniec sezonu zdobędą dodatkowe nagrody. Jeśli twoja ekipa szuka poważnej gry nastawionej na rywalizację, to znajdzie ją właśnie tutaj. A jeśli gracie w pojedynkę, ale chcecie doskonalić się w otoczeniu nagradzającym umiejętności nastawione raczej na współpracę drużynową, to też znajdziecie w kolejce elastycznej coś dla siebie. Z tą kolejką w sposób naturalny połączy się rankingowa kolejka pięciu na pięciu i w rezultacie będą dostępne codziennie przez całą dobę.

Riot Pls: Gra rankingowa 2,0

https://lolstatic-a.akamaihd.net/frontpage/apps/prod/preseason-2017/pl_PL/e8b9fdc1b422a536983bfd583c13deb77ac2146f/assets/img/replays-practice/banner-replays.jpg

Powtórki i trening

Technologia (wreszcie) nadeszła.

Obejrzyj ponownie swoje największe zwycięstwa i ucz się na własnych błędach, analizując porażki, a wszystko dzięki powtórkom. A potem załaduj narzędzie treningowe: potężny zestaw nowych opcji personalizowania niestandardowych gier, który pomoże wam poprawić umiejętności.

Powtórki

Zachowaj swoje zagrania

Około miliona lat temu powiedzieliśmy, że stworzymy system powtórek. Wraz z wypuszczeniem aktualizacji klienta wreszcie będziemy mogli wywiązać się z tej obietnicy.

Powtórki w chwili premiery wyposażone będą we wszystkie narzędzia, których moglibyście spodziewać się po trybie obserwatora… a także kilka innych. Ściągaj powtórki bezpośrednio z historii gier albo z okna końcowego gry na danym patchu, a następnie użyj wbudowanego narzędzia do nagrywania, aby zapisać je w postaci pliku wideo, który można wszędzie udostępnić.

Szybkie buszowanie

Szukacie tego ostatniego pentakilla? Interaktywna oś czasu pomoże wam zlokalizować wszystkie zabójstwa, Smoki, Barony, Wieże i Inhibitory, więc łatwiej znajdziecie swoje ulubione momenty.

Więcej o powtórkach

Narzędzie treningowe

Pojawi się w zaktualizowanym kliencie na początku 2017 roku!

Trenujcie na swój sposób

Natychmiast resetujcie czasy odnowienia, aby ćwiczyć te niezwykle trudne Błyski przez ścianę, albo wykorzystajcie nieskończone złoto, aby wypróbować różne kombinacje przedmiotów. Wiemy, że będziecie tęsknić za starymi, dobrymi czasami, kiedy musieliście czekać koło ściany przez pięć minut, a wszystko tylko po to, żeby potem znów nieudanie przez nią Błysnąć. Technicznie rzecz biorąc, cierpliwość jest umiejętnością, a my dziękujemy wam za waszą.

Chcecie potrenować zadawanie ostatnich ciosów? Zablokujcie swoją postać na pierwszym poziomie i pokażcie stworom, że z wami nie ma żartów.

Chcecie spróbować Corkiego w dżungli, ale nie jesteście pewni, czy przeżyjecie walkę z wilkami? Przetestujcie czyszczenie dżungli bez konieczności tworzenia gry od nowa za każdym razem!

Więcej o narzędziu treningowym

Aktualizacja klienta

Otwarte beta-testy rozpoczną się w trakcie przedsezonu

Dawno, dawno temu, stworzyliśmy klienta League of Legends, który odpowiadał wszystkim. Następnie nasze ambicje wzrosły i przez osiem lat ciągle go ulepszaliśmy. Ale koniec z tym! W tym roku setki tysięcy alfa-testerów pomogły nam odbudować klienta League od podstaw. Dzięki waszej pomocy nasz klient stanie się dobry. W trakcie przedsezonu beta aktualizacji klienta zostanie udostępniona dla wszystkich.

My stworzyliśmy.
Wy testowaliście.

Stare mechanizmy, na których opierał się klient, zostały w całości wymienione na nowe, bardziej intuicyjne, co umożliwi nam naprawienie długo utrzymujących się błędów i stworzenie solidnego gruntu pod przyszłe zmiany w League. Wykorzystaliśmy również tę okazję, żeby zmienić aspekty wizualne klienta i wprowadzić spójną (i całkiem seksowną) stylistykę hextechową.

Magiczna aktualizacja

Mimo że w aktualizacji klienta chodziło głównie o przygotowanie się na przyszłość, po prostu musieliśmy wprowadzić kilka nowych funkcji dla tych, którzy postanowią dokonać aktualizacji. Przeciągajcie i upuszczajcie strony z runami, aby zmienić ich kolejność, przeglądajcie informacje o skalowaniu umiejętności w grze lub zmieniajcie ustawienia samej gry — a wszystko to z poziomu klienta. A poza tym wszystkie przyszłe funkcje (takie jak powtórki i narzędzie treningowe) dostępne będą wyłącznie w zaktualizowanym kliencie.

Wykonaj skok

Aby dokonać aktualizacji klienta, po prostu zaakceptuj powiadomienie w programie startowym, które pojawi się w trakcie przedsezonu. Możliwe będzie ręczne uruchomienie klasycznego klienta w dowolnym momencie trwania otwartej bety, a po jej zakończeniu wszyscy automatycznie przejdą na zaktualizowaną wersję klienta League. Zakończenie fazy beta będzie dopiero początkiem. Klient — podobnie jak League jak sama League — będzie stale ewoluował.

Aktualizacja zabójców

 

W tym przedsezonie dajemy zabójcom nowe narzędzia, dzięki którym będą mogli stać się dobrzy. Każdy będzie zabijał przeciwników w wyjątkowy sposób.

TALON

CIEŃ OSTRZA

Talon jest pierwotnym zabójcą na zlecenie w League i dlatego dajemy jego atakom więcej precyzji. Wyposażony w nową, przydatną przy przemieszczaniu się umiejętność, Ścieżkę Zabójcy, Talon będzie w stanie pokonać każdą ścianę, aby dorwać cel.

CELE I KIERUNEK ROZWOJU

 

B

Koniec Ostrza – Nowe

Umiejętności Talona przez krótki czas ranią bohaterów i potężne potwory, kumulując się do trzech razy. Gdy Talon atakuje podstawowymi atakami w pełni raniony cel, krwawi on obficie, otrzymując przez pewien czas dużą ilość fizycznych obrażeń.

Q

Noxiańska Dyplomacja – Zaktualizowane

Po doskoku do celu zadaje obrażenia fizyczne. Rzucając tę umiejętność w zwarciu, Talon zalicza trafienie krytyczne. Jeżeli użycie Noxiańskiej Dyplomacji zabija jednostkę, Talon odzyskuje niewielką ilość zdrowia.

W

Rozpruwanie

Salwa ostrzy zostaje wystrzelona w określonym kierunku, zadając obrażenia fizyczne i wracając po krótkim czasie. Podczas powrotu, ostrza zadają podwyższone obrażenia i na krótko spowalniają wszystkich trafionych wrogów.

E

Ścieżka Zabójcy – Nowe

Wycelowanie w teren pozwala Talonowi na wykonanie wyjątkowo spektakularnego przeskoku. Talon nie jest w stanie przeskoczyć przez ten sam teren przez bardzo długi czas.

R

Napaść z Cienia

Z miejsca, w którym znajduje się Talon, wystrzeliwuje pierścień ostrzy, zwiększając prędkość ruchu bohatera i na kilka sekund czyniąc go niewidzialnym. Gdy Talon wyjdzie z ukrycia, ostrza skupiają się tam, gdzie się znajduje, zadając obrażenia fizyczne za każdym razem, gdy miną wroga. Jeżeli Talon wyjdzie z ukrycia poprzez użycie podstawowego ataku lub Noxiańskiej Dyplomacji, ostrza skupią się w miejscu, gdzie znajduje się jego cel.

RENGAR

ŁOWCA

Przedsezonowe zmiany Rengara mają na celu wyposażenie go w narzędzia, dzięki którym stanie się najlepszym łowcą w League. Z przerobioną Zaciekłością i nowym Kościanym Naszyjnikiem, Rengar jest gotów, aby porwał go Zew Łowców.

CELE I KIERUNEK ROZWOJU

B

Niewidoczny Drapieżnik – Zaktualizowane

Kiedy Rengar znajduje się w zaroślach, jego podstawowe ataki sprawiają, że skacze w kierunku celu. Wejście w ten sposób do walki generuje jeden ładunek Zaciekłości. Przy czterech ładunkach kolejna umiejętność Rengara zostaje wzmocniona, dając mu specjalne efekty i zwiększając prędkość ruchu.

Kościany Naszyjnik – Zaktualizowane

Rengar zdobywa trofea za każdym razem, gdy zabija danego wrogiego bohatera. Każde trofeum trwale zwiększa jego obrażenia od ataku.

Q

Dzikość – Zaktualizowane

Uderza we wrogów stojących przed Rengarem, zadając im obrażenia fizyczne za pomocą precyzyjnych ciosów i generując jeden ładunek Zaciekłości. Przy czterech ładunkach Zaciekłości obrażenia od każdego ciosu są znacznie zwiększone.

W

Bitewny Ryk – Zaktualizowane

Wydaje z siebie ryk i generuje jeden ładunek Zaciekłości, zadając obrażenia magiczne i lecząc się za część otrzymanych w ostatnim czasie obrażeń. Użyty przy czterech ładunkach Zaciekłości, usuwa wszystkie działające efekty kontroli tłumu i przez krótki czas zapobiega kolejnym.

E

Rzut Bolą – Zaktualizowane

Rzut bolą w wybranym kierunku zadaje obrażenia fizyczne, generuje jeden ładunek Zaciekłości i na krótko spowalnia pierwszego trafionego przeciwnika. Rzut przy czterech ładunkach Zaciekłości sprawia, że bola na krótko unieruchamia pierwszego trafionego przeciwnika.

R

Zew Łowów – Zaktualizowane

Drapieżne zmysły Rengara przejmują nad nim kontrolę, sprawiając, że zostaje ukryty na dłuższy czas. Będąc w ukryciu, Rengar zwiększa swoją prędkość ruchu i może dostrzec najbliższego wrogiego bohatera z bardzo daleka. Rengar może doskoczyć do ujawnionego bohatera i zadać gwarantowane trafienie krytyczne.

LEBLANC

OSZUSTKA

Chociaż LeBlanc zawsze specjalizowała się w widowiskowych zabójstwach za pomocą kombinacji umiejętności, nie zawsze pasowało to do jej przydomku Oszustka. W tym przedsezonie dodaliśmy jej kilka sztuczek, którymi będzie mogła zwieść ofiary.

CELE I KIERUNEK ROZWOJU

B

Znak Złośliwości – Nowe

Umiejętności LeBlanc nakładają Znak Złośliwości, który przy użyciu jakiejś umiejętności zostaje zdetonowany i usunięty, zadając dodatkowe obrażenia.

Q

Roztrzaskana Sfera – Nowe

Wystrzeliwuje kulę, która zadaje obrażenia przeciwnikowi. Jeśli kula wywoła Znak Złośliwości, zostaje roztrzaskana, pochłaniając znak i zadając obrażenia najbliższemu dostępnemu Znakowi Złośliwości.

W

Zniekształcenie

Doskakuje w wybrane miejsce, zadając obrażenia magiczne wszystkim pobliskim jednostkom w momencie przybycia. Ponowne rzucenie Zniekształcenia w ciągu kilku sekund sprawia, że LeBlanc wraca na początkową pozycję.

E

Eteryczne Łańcuchy

Wystrzeliwuje iluzoryczne łańcuchy w wybranym kierunku, zadając obrażenia i krępując pierwszy trafiony cel. Jeśli cel przez chwilę pozostanie skrępowany, otrzyma dodatkowe obrażenia i zostanie unieruchomiony.

R

Naśladowca

LeBlanc na krótki czas staje się niewidzialna, tworząc swojego naśladowcę, i rzuca potężniejszą wersję jednej ze swoich podstawowych umiejętności. Naśladowca istnieje jedynie kilka chwil i znika po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń od bohaterów lub wież.

Podwójne użycie superumiejętności LeBlanc powoduje pojawienie się Naśladowcy w wybranym miejscu. W pełni uformowany Naśladowca rusza w kierunku najbliższego widocznego wrogiego bohatera, rzucając niezadającą obrażeń wersję ostatniej użytej przez LeBlanc umiejętności.

KATARINA

ZŁOWIESZCZE OSTRZE

Katarina nadal jest tym samym huraganem ostrzy, ale daliśmy jej więcej błyskawicznych sztuczek, aby pomóc wam w uzyskaniu resetu.



CELE I KIERUNEK ROZWOJU

B

Chciwość

Za każdym razem, gdy umiera wrogi bohater, któremu Katarina niedawno zadała obrażenia, jej czasy odnowienia zostają znacznie skrócone.

Q

Skaczące Ostrza – Zaktualizowane

Rzuca sztyletem, który zadaje obrażenia magiczne celowi oraz dwóm pobliskim wrogom, po czym upada na ziemię.

Jeśli Katarina podniesie sztylet, zadaje obrażenia magiczne na obszarze wokół siebie.

W

Przygotowanie – Nowe

Rzut sztyletem w powietrze na krótki czas daje premię do prędkości ruchu. Po krótkiej chwili Katarina może podnieść sztylet.

E

Shunpo

Natychmiast doskakuje do wybranego wroga, sojusznika lub sztyletu. W chwili przybycia Katarina zadaje najbliższemu wrogowi obrażenia magiczne. Jeśli Katarina doskoczy do sztyletu, czas odnowienia Shunpo zostanie znacznie skrócony.

R

Lotos Śmierci

Atakuje nawałem ostrzy, gwałtownie rzucając nożami w trzech znajdujących się najbliżej bohaterów i zadaje ogromne obrażenia magiczne. Wszyscy trafieni wrogowie otrzymują Głębokie Rany, osłabiające ich zdolność leczenia.

FIZZ

Rekin Fizza staje się większy w zależności od tego, jak dużą odległość pokonało Mącenie Wody.

ZED

Po zabiciu wrogiego bohatera za pomocą Znaku Śmierci, Zed na stałe zyskuje część jego obrażeń od ataku.

AKALI

Akali skacze na krótki dystans, pozostawiając Osłonę Zmierzchu w początkowym miejscu.

KHA’ZIX

Ewolucje Kha’Zixa także ewoluują. Q, W i R zostają zaktualizowane, aby lepiej sprawdzały się przy zabijaniu odizolowanych celów.

SHACO

Klon Shaco rzuca trzy Zabawki Niespodzianki i powoduje, że w chwili jego śmierci przeciwnicy uciekają.

EKKO

Umiejętność bierna Ekko już nie spowalnia, ale Chronostrzaskanie aktywuje Równoległą Konwergencję, gdy Ekko cofa się w czasie.

CELE I KIERUNEK ROZWOJU NIEWIELKICH AKTUALIZACJI

PRZEDMIOTY DLA ZABÓJCÓW

Aktualne przedmioty z obrażeniami od ataku dla zabójców nie robią wiele ponad zwiększanie obrażeń swoich właścicieli. Przedmioty nadal muszą oferować dużą moc, aby zabójcy mogli wykańczać swoje ofiary, ale aktualizujemy je, by oferowały zabójcom więcej możliwości prześladowania i zaskakiwania ofiar, a nie tylko większe obrażenia.

DESTRUKCJA

Stałe przebicie pancerza zostało zmienione w Destrukcję. Obie rzeczy są prawie identyczne, ale duża część Destrukcji skaluje się teraz z poziomem przeciwnika. To sprawia, że jest bardziej wyważona, dzięki czemu mogliśmy dać jej więcej zabójcom, niż przebicia pancerza!

ZĄBKOWANY SZTYLET

Podstawowy przedmiot dla zabójców z obrażeniami od ataku.

PODSUMOWANIE
  • + OBRAŻENIA OD ATAKU
  • + DESTRUKCJA
  • + PRĘDKOŚĆ RUCHU POZA WALKĄ

SZTYLET KŁUSOWNIKA

NOWE

Mówiąc najprościej, zachęcamy do kradzieży.

PODSUMOWANIE
  • + OBRAŻENIA OD ATAKU
  • BIERNE: Po zabiciu odpowiedniej liczby dużych potworów we wrogiej dżungli zamienia się w Ząbkowany Sztylet.

ZGUBA MAGA

NOWE

Kontra dla kontr-inicjacji.

PODSUMOWANIE
  • + OBRAŻENIA OD ATAKU
  • + DESTRUKCJA
  • + PRĘDKOŚĆ RUCHU POZA WALKĄ
  • + ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ
  • UŻYCIE: Całun: po chwili przygotowania zyskasz tarczę magii.

MROCZNE OSTRZE DRAKTHARRU

Kiedy jesteście niewidoczni, ale nie nieświadomi.

PODSUMOWANIE
  • + OBRAŻENIA OD ATAKU
  • + DESTRUKCJA
  • + PRĘDKOŚĆ RUCHU POZA WALKĄ
  • BIERNE: Nocny Łowca: będąc niedostrzeżonym, następny podstawowy atak zadaje dodatkowe nieuchronne obrażenia.
  • BIERNE: Zaciemnienie: zyskujesz prawdziwe widzenie, gdy zauważy cię wrogi totem.

WIDMOWE OSTRZE YOUMUU

Miecz tak szybki, że blokuje pociski.

PODSUMOWANIE
  • + OBRAŻENIA OD ATAKU
  • + DESTRUKCJA
  • + PRĘDKOŚĆ RUCHU POZA WALKĄ
  • + SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA
  • UŻYCIE: Daje prędkość ruchu i blokuje następny podstawowy atak wroga (chyba, że uderzysz jako pierwszy!).

PASZCZA MALMORTIUSA

To nie dla was, zabójcy.

  • Teraz powstaje z Młota Bojowego Caulfielda, a nie z Ząbkowanego Sztyletu. Nie daje Destrukcji. Idziemy dalej.

MECHANIKA KRYCIA SIĘ

Aktualizacja zabójców to dobra okazja, by przyjrzeć się bliżej systemowi ukrywania się w League. Mówiąc ogólnie, dzielimy ukrywanie na dwie kategorie, z grubsza na te o długich / średnich czasach trwania efektu (Evelynn) i te o krótkich (Wukong). Przyjmujemy to rozróżnienie i postaramy się, aby bohaterowie należący do każdego z tych obozów byli bardziej podobni w swoim działaniu.

KAMUFLAŻ

Kamuflaż to coś, co nazywamy „strategicznym” ukrywaniem się. Najlepiej przydaje się do przemykania po mapie niezauważenie i przemieszczania się od jednej ofiary do drugiej. Evelynn posiadała tę mechanikę od jakiegoś czasu, a teraz otrzymują ją Rengar i Twitch.

 

NIEWIDZIALNOŚĆ

Niewidzialność to bardziej „taktyczne” ukrywanie się i z tych dwóch mechanik jest bardziej rozpowszechniona. Efektyniewidzialności nie działają dość długo, aby ich użytkownicy przedostali się z jednej alei do drugiej, ale za to idealnie nadają się do manewrowania podczas walki (czy to w samym jej w środku, czy na początku). Bohaterowie tacy jak Wukong czy LeBlanc posiadają tę właśnie mechanikę.

TOTEMY KONTROLI

Teraz, gdy Rengar i Twitch dołączyli do obozu kamuflażu, będziemy mogli znowu wzmocnić ukrywających się bohaterów. Totemy Wizji zostały zaktualizowane i stały się narzędziami do odbierania wizji: Totemami Kontroli. Totemy Kontroli wciąż dają wizję, ale także są silne w jej odbieraniu — ujawniają i dezaktywują pobliskie totemy i pułapki przeciwników — jednak nie ujawniają niewidzialnychbohaterów.

 

AKTUALIZACJE ROZGRYWKI

Spoglądając w przeszłość, można by pomyśleć, że przedsezon to coroczna ceremonia zmieniania dżungli. Ale to naprawdę najlepszy moment na wprowadzanie dużych zmian do gry i w tym roku mamy… zmiany w dżungli. Sytuacja wygląda tak, że od dawna staraliśmy się wymyślić, jak sprawić, aby dżungla była interesująca i znacząca aż do późnej fazy gry. Dlatego w tym sezonie dżungla się rozrasta, wspierający dostaną nowe przedmioty, a do tego wprowadzamy drobne zmiany do specjalizacji.

ŻYJĄCA DŻUNGLA

Te zielone skarby rosną w konkretnych miejscach na Summoner’s Rift i oferują wartościowe premie przez całą grę.

WYBUCHOWA SZYSZKA

Odrzuca pobliskie jednostki, gdy zostanie zniszczona. Można jej używać, aby szybko dostać się do następnego obozu albo uciec przed ścigającym cię wrogiem.

ROZKWIT WRÓŻBITY

Po zniszczeniu wypuszcza na mapę pyłek, oddalający się od osoby, która go zniszczyła i ujawniający jednostki napotkane po drodze. Wykorzystaj go do odnajdywania wrogów!

MIODOWY OWOC

Po zniszczeniu rozsypuje na ziemi leczące owoce. Zjedz owoce, aby utrzymać wysoki poziom zdrowia i many podczas wędrowania po dżungli.

ZMIANY W
DŻUNGLI

Ponieważ rośliny pokrywają się z niektórymi (ale nie wszystkimi) nagrodami za Porażenie, ułatwiamy cały proces poprzez usunięcie wzmocnień za Porażenie (Porażenie będzie teraz uzdrawiać, gdy Porazicie dowolnego dużego potwora). Wprowadzamy także drobne zmiany do obozów, aby trochę bardziej różniły się od siebie.

Brzytwodzioby

Teraz jest sześć brzytwodziobów, które zadziobią was na śmierć.

Mroczne Wilki

…Tu akurat zmieniło się dość niewiele. Idziemy dalej!

Ponurnik

Ponurnik już nie zatruwa, ale wpada w szał na początku walki. Dajcie się polizać.

Skalniaki

Skalniaki rozbijają się na coraz mniejsze Skalniaki, gdy umierają. Są naprawdę całkiem wytrwałe.

SPECJALIZACJE

Największa zmiana dotycząca specjalizacji dotyka ścieżki Determinacji, ale pracujemy nad kolejnymi poprawkami! Pamiętajcie, aby sprawdzić opis patcha, gdy nadejdzie przedsezon, żeby poznać wszystkie niezbędne szczegóły.

KLUCZOWE SPECJALIZACJE ŚCIEŻKI DETERMINACJI

ODWAGA KOLOSA

NOWE

Gdy trafisz przeciwnika efektem kontroli tłumu, zyskujesz tarczę.

SIŁA WIECZNOŚCI

USUNIĘTO

Zaginiony pośród wieków.

PRZEDMIOTY

Jeśli chodzi o obronę i użyteczność, aura Egidy Legionu nie miała sobie równych — do tego stopnia, że stała się koniecznym przedmiotem dla każdego wspierającego. Usuwamy aurę i dodajemy nowe przedmioty, które oferują więcej sposobów na wspieranie drużyny.

EGIDA
LEGIONU

Nie daje już aury odporności na magię.

Podsumowanie
  • + ZDROWIE
  • + REGENERACJA ZDROWIA
  • + ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ

PRZYSIĘGA RYCERSKA

NOWE

Dbamy o siebie nawzajem.

Podsumowanie
  • + ZDROWIE
  • + REGENERACJA ZDROWIA
  • + PANCERZ
  • BIERNE: Wyznacz sojuszniczego bohatera jako swojego partnera. Będąc w pobliżu partnera, zyskasz pancerz i prędkość ruchu, część obrażeń otrzymywanych przez niego zostanie przeniesiona na ciebie, a za część zadawanych przez niego obrażeń otrzymasz uleczenie.

ODKUPIENIE

NOWE

Ratować i niszczyć.

Podsumowanie
  • + ZDROWIE
  • + REGENERACJA ZDROWIA
  • + MANA
  • + SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA
  • BIERNE: + Siła leczenia i tarcz
  • UŻYCIE: Wybierz dowolny obszar na mapie. Sojusznicy na wybranym obszarze po chwili zostaną uleczeni, a wrogowie otrzymają obrażenia. Można użyć, będąc martwym.

MAESTRIA BOHATERÓW

W każdym sezonie rankingowym możecie zdobyć jedną darmową skrzynię hextechową na każdym bohaterze. Jeżeli wy lub sojusznik z dobranej drużyny zdobędziecie ocenę S- lub lepszą — i jeszcze nie zdobyliście skrzyni bohaterem, którym gracie — otrzymacie skrzynię! Osiągajcie dobre wyniki różnymi bohaterami, a będziecie mogli zdobyć do 52 darmowych skrzyń w ciągu roku.

Wraz z rozpoczęciem sezonu rankingowego 2017 będziecie znowu mogli zdobyć jedną darmową skrzynię hextech dla każdego bohatera.

Artykuły premium


Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.